HTML

Rájöttem!

Biztos vagy benne, hogy a média mindig az igazat írja? Szerinted, ha az emberek készpénznek vesznek valamit, akkor az tényleg úgy is van? Mi sokat gondolkodunk a dolgokon, és nyitott szemmel járunk a világban. És ilyenkor gyakran fontos dolgokra jövünk rá. Amiket most leírunk Nektek. Peace!

Címkék

11 esek (1) absztrakt (2) adatbázis (1) afrika (4) ágybavizelés (1) aids (1) alapítvány (1) alkohol (4) alkotmánybíróság (1) állatok (6) állattenyésztés (2) alvás (3) amerika (9) andrássy út (1) angolok (3) anorexia (2) arabok (3) aranyér (1) ásványvíz (1) atlétika (1) atombomba (1) atomreaktor (1) ausztria (1) autó (3) autók (1) autókonvoj (1) autóstáska (1) ázsia (3) a férfi (1) bajnokok ligája (1) balaton (1) balett (1) balkán (2) bálnavadászat (1) bank (3) bankok (1) bányászat (1) barátnők (1) barátság (2) bárka (1) bárpult (1) baseball (1) bécs (2) befektetés (1) béke (1) belgium (1) benzin (2) betegségek (14) bevándorlók (2) biciklisek (1) bíróság (3) biztonság (4) bkv (2) bloggerek (1) bor (1) borravaló (2) bosznia (1) budapest (2) buddha (1) bulgária (1) bulímia (1) bulvár (1) bunker (1) bűnözés (12) bürokrácia (2) butaság (4) bütykölés (1) che guevara (1) churchill (1) cigányok (6) clemenceau (1) család (9) csalás (5) csőtörés (1) cukor (1) darwin (1) debrecen (1) dél amerika (2) demokrácia (4) demszky (1) depresszió (3) design (2) devianciák (1) dildó (1) diploma (3) divat (22) divattervező (1) dohányzás (1) dombtető (2) duna (1) egészség (21) egészségügy (6) egyház (4) élet (2) életmód (30) elhelyezkedés (2) elidegenedés (1) elmebaj (2) elnökválasztás (1) emancipáció (2) ember (1) emberek (28) építészet (4) építkezés (1) érettségi (2) erkölcs (6) erőszak (1) értelmiség (12) esztergom (1) esztétika (1) étkezés (10) étterem (2) európa (2) evolúció (1) ezotéria (2) fegyver (3) fejfájás (1) feltalálók (2) férfiak (27) festészet (1) fesztivál (1) fika (2) fikázás (1) film (3) filozófia (3) finomság (1) fizika (2) flipper öcsi (1) foci (3) fogorvos (1) fogyasztói társadalom (5) földművelés (1) földönkívüliek (1) földrajz (1) főnök (2) forgatókönyv (1) forma 1 (1) fotóművészet (1) főzés (3) franciák (4) francia autók (1) fürdés (1) fűszerek (1) futás (1) futballhuligánok (1) fütyörészés (1) gabonakörök (1) galamb (1) gasztronómia (5) gáza (1) gazdagok (22) gazdagság (2) gazdaság (7) geszti péter (1) gimnázium (1) gondolkodás (5) gördeszka (1) görgey artúr (1) gumicsizma (1) gyarmatosítás (2) gyerekek (9) gyerekszoba (1) gyerekvállalás (1) gyermeknevelés (2) gyümölcs (2) gyurcsány (1) h1n1 (1) háború (8) hagyomány (2) haj (1) hajléktalanok (2) halálbüntetés (1) hamburger (2) harcművészet (1) hatalom (3) havas henrik (1) hazaárulás (1) hazakísérés (1) házasság (5) heroin (1) hibaüzenet (1) higiénia (13) hírek (1) hisztéria (1) hitel (1) hitler (1) hivatal (4) hízás (2) hobbi (3) hóbort (3) hollandia (2) homoszexualitás (17) homo sapiens (3) honfoglalás (1) horgászat (2) horthy miklós (1) horvátország (2) hulladékgazdálkodás (1) humán beállítottság (1) humor (1) húsvét (1) idegeskedés (5) időjárás (3) időutazás (1) illat (1) india (1) indiánok (1) infláció (1) influenza (1) ingatlan (1) ingatlannyilvántartás (1) intelligencia (3) internet (3) ipar (2) iphone (1) írás (6) irodalom (6) ismerkedés (1) izrael (1) japán (1) jog (3) kábítószer (5) káosz (1) karácsony (1) kártya (1) katonaság (6) kenyér (3) képletek (3) kerékpár (1) kereskedelem (1) keresztnév (1) kikapcsolódás (4) kína (4) kirándulás (1) kisebbségek (1) kisemberek (4) kivándorlás (1) klímaváltozás (2) klimt (1) költészet (2) kommentelők (1) kommunikáció (1) kommunizmus (5) könyv (4) kőolaj (2) koránkelés (1) környezetszennyezés (4) közigazgatás (1) közlekedés (7) kritikusok (1) kultúra (26) kurvázás (1) kutya (1) ladyboy (1) lakópark (1) lakótelep (1) leszbikusok (1) leszokás (1) liberalizmus (4) líbia (1) lósport (1) lottó (1) lovagiasság (1) lovaglás (1) macskafélék (1) maffia (1) magyargyűlölet (1) magyarok (12) magyar film (1) majonéz (1) makovecz (1) manipuláció (26) média (8) medve (1) meghibásodás (1) melltartó (1) mese (1) metró (1) mezőgazdaság (1) michael jackson (1) miniszeterelnök (2) moszkva (1) mozgólépcső (1) munka (9) muszlimok (2) művészet (18) nácik (2) nacionalizmus (1) nácizmus (1) nagy britannia (1) napszemüveg (1) négerek (10) németek (1) nemiszerv (5) nevelés (11) new york (2) nobel díj (1) noé (1) nők (33) nyár (1) nyaralás (3) olaszok (4) olimpia (1) olvasás (3) önkielégítés (1) önmegvalósítás (2) önzetlenség (1) opera (1) orban (2) ordibálás (1) oroszország (2) orrsövényferdülés (1) orrszőr (1) orvosok (6) orvostudomány (1) őslakosok (1) ősmagyarok (1) ősz (1) pajzsmirigy (1) panel (1) pánik (1) pápa (1) papagáj (1) paraszt (2) parfüm (1) péntek (1) pénz (18) perverziók (12) pina (1) pizsama (2) pokol (1) politika (26) popzene (4) pornófilmek (1) pszichológusok (1) püspök (1) rabbi (1) rágógumi (2) randevú (4) rap (1) rasszizmus (2) régészet (1) rendőrség (5) reptéri ellenőrzés (1) rezsi (1) rezsicsökkentés (1) robotok (1) róma (2) ruházkodás (7) sakk (1) sereg (2) sertéshús (1) shakespeare (1) siker (1) skandinávia (1) skinheadek (1) slágerlista (4) sör (2) sörözés (2) soványság (1) spagetti (2) sport (9) sportfogadás (1) sportos elegancia (1) stílus (1) sunyiság (2) svájc (1) svájcibicska (1) szakítás (1) szakmai kirándulás (1) szakszervezet (1) szalonna (1) számítástechnika (2) szatír (1) szegények (14) szellemi fogyaték (2) szemét (1) szemétszállítás (2) szentmise (1) szerbek (1) szerelem (4) szex (24) szilveszter (1) színész (1) szláv (1) szolgáltatás (1) szólógitár (1) szomszédok (1) szórakozás (14) sztereotípia (1) takarítás (1) talmud (1) táncos (1) tantrikus szex (1) tanulás (3) tányérsapka (1) társadalmi élet (20) tea (1) technika (5) tej (1) telefon (1) televízió (2) tel aviv (1) tengerpart (1) térkép (1) természet (16) terroristák (2) testalkat (1) testépítés (1) tévésorozatok (2) tilalom (1) tisztálkodás (2) tisztesség (3) tömegközlekedés (3) történelem (17) tőzsde (1) tradíció (1) trafik (1) tudomány (25) tudományosélet (2) turizmus (6) üdítőitalok (1) ügyvéd (1) ügyvédek (1) újságírás (3) ünnep (3) űrkutatás (1) usa (2) usztasa (1) utazás (4) vadászgörény (1) válás (2) vallás (12) válság (6) város (6) vasút (1) végtelen (1) velence (1) vidék (3) viktor (1) világvége (1) villámlás (1) villanydíj (1) víz (5) vízdíj (1) zene (6) zöldövezet (1) zöldség (1) zsidók (8) zsidótörvények (1) zsupán (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • geeraa: Na így 9 év után mi a véleménye a cikkírónak az elmúlt évek eseményeiről? A beruházásokról, azok á... (2019.05.04. 18:54) Orbán Viktor
  • bigfoot99: Szemétláda! (2015.06.04. 22:21) Clemenceau, Georges
  • vectraboy: GECI !!!!! GECI !!!!! GECI !!!! (2015.02.09. 12:20) Végtelen
  • radairosseb: @LadyCarambole: Rögtön magára? (2014.01.05. 22:40) Rezsicsökkentés
  • Archenemy: @fat.acceptance: de ezen mi a hímsovinizmus? Bicepsz egy tényt írt le, ha nem tetszik, nem kell el... (2013.07.29. 03:07) Hízás

Zsidók

2011.10.07. 13:37 CSACSI

Sok pénzed van? Kiterjedt kapcsolati hálóval rendelkezel, vagy egyszerűen csak sok barátod van a facebookon? Akkor te minden bizonnyal zsidó vagy.
A zsidó emberek nem hiába sikeresek az életben, bár kétségtelenül nem mindenkinek tetszik ez manapság. Azért irigyük az egész világ, mert tehetségesebbek az átlagnál és ezzel ők is tisztában vannak. Nem lehetetlen azonban közéjük állni, elég felvenni a szokásaikat. Ha zsidók közt szeretne valaki forgolódni, az a leghelyesebb, ha sokat jár moziba, szabadelvű színielőadásokra, romkocsmákba, esetleg a Művészetek Palotájába. Egyet azonban ne feledjük: zsidók közt a pénzről beszélni olyan mint akasztott ember házában kötelet emlegetni. Ha ezt elkerüljük, környezetükben kiélvezhetjük a zsidók nagyvilági életének előnyeit.

225 komment

Címkék: politika kultúra pénz zsidók

A bejegyzés trackback címe:

https://rajottem.blog.hu/api/trackback/id/tr413284972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Archenemy 2011.10.07. 15:44:59

Sajnos a zsidók vannak manapság már minden mögött, pl. mögöttem is.

CSACSI · http://rajottem.blog.hu 2011.10.07. 15:59:23

@Archenemy: mögötted leginkább egy kancigány van, akinek a nevét is jól ismerjük mindketten.

alfacharlybravo 2011.10.07. 16:05:30

Siginek az osztrák főnökömnek magyaráztam valamit a zsidó kultúráról, de csak legyintett és azt mondta olyan nincs.

CSACSI · http://rajottem.blog.hu 2011.10.07. 16:06:44

@alfacharlybravo: Ki a faszom az a Sigi, és hol érdekel ez engem?

s 2011.10.07. 16:09:39

"Azért irigyük az egész világ, mert tehetségesebbek az átlagnál és ezzel ők is tisztában vannak."

Picike fajelmélet befigyelt, hopszika. Zsidó -e vagy? Vagy csak hiszed magadról, hogy tehetséges vagy? Nem szeretnélek kiábrándítani, a tehetség nem ettől függ. Ha ezt hiszed, máris igazoltad, hogy csak egy tehetségtelen zsidó vagy. Pedig lehetne ez másképp is. Csakhát nincs, ha érted, hogyan gondolom . . .

CSACSI · http://rajottem.blog.hu 2011.10.07. 16:10:57

@s: Nem, sajnos egyáltalán nem értem.

alfacharlybravo 2011.10.07. 16:11:01

5. UTOLSÓ NAGY ÁLDOZAT...

Én is ismertem Rudolf Hoesst, Auschwitz parancsnokát. A háború alatt, 1944 elején találkoztam vele egy varsói szilveszteri mulatságon.
Hoess hallotta, hogy író vagyok, félrevont, és azt mondta, bárcsak o is tudna írni.

– Ha tudná, hogy irigylem a magafajta alkotó embereket – mondta nekem. – Az alkotókészség az istenektol való adomány!

Hoess azt mondta, csodálatos történeteket mesélhetne. Azt mondta, egytol egyig színigazak, de az emberek nem tudnák elhinni oket.
Nem mondhatja el nekem oket, folytatta, amíg meg nem nyerjük a háborút. A háború után, mondta, összefoghatnánk.

– Szóban el tudom mesélni – mondta –, de nem tudom megírni. – Együttérzést várva nézett rám. – Amikor leülök írni,
csak nézem a papírt.

Hogy mit kerestem én Varsóban?
Odarendelt a fonököm, dr. Paul Joseph Göbbels Reichsleiter, a német Népfelvilágosító és Propagandaminisztérium feje.
Magaménak vallhattam némi drámaírói jártasságot, és dr. Göbbels azt akarta hasznosítani.
Dr. Göbbels azt kívánta, hogy írjak egy szabadtéri
történelmi játékot azoknak a német katonáknak az emlékére, akik meghozták az utolsó nagy áldozatot
– vagyis meghaltak – a varsói gettófelkelés leverésében.
Dr. Göbbels arról álmodozott, hogy a háború után évente megrendezi a történelmi játékot Varsóban,
és a gettó romjait meghagyja örök díszletül.

– Zsidók is lennének a játékban? – kérdeztem tole.
– Hogyne – mondta –, ezrével.
– Megkérdezhetem, uram – mondtam –, hogy hol akar majd zsidókat találni a háború után?

Göbbels fölfogta a humort. – Nagyon jó kérdés – mondta kuncogva. – Ezt meg kell beszélnünk Hoess-szel.
– Kivel? – kérdeztem. Akkor még nem jártam Varsóban, nem ismerkedtem meg Hoess testvérrel.
– Egy kis szanatóriumot üzemeltet a zsidóknak Lengyelországban – mondta Göbbels. – Feltétlenül szólnunk kell neki,
hogy hagyjon meg néhányat.

Hogy annak a förtelmes történelmi játéknak a megírását is a háborús buneimhez lehet sorolni? Hála Istennek, nem.
Alig jutottam tovább az
ideiglenes címnél, amely így hangzott: “Az utolsó nagy áldozat.”
Készséggel elismerem azonban, hogy alighanem megírtam volna, ha elég ido jut rá, vagy ha a feletteseim eléggé megszorongatnak.
Voltaképpen készségesen beismerek én szinte akármit,
Ami ezt a történelmi játékot illeti, volt egy sajátos következménye. Fölhívta Göbbels, majd késobb személyesen Hitler figyelmét
Abraham Lincoln gettysburgi beszédére.
Göbbels megkérdezte, honnét jutott az eszembe az ideiglenes cím, így hát lefordítottam neki az egész gettysburgi beszédet.
Göbbels elolvasta, végig mozgott közben az ajka. – Tudja – mondta aztán –, ez nagyon színvonalas propaganda.
Sohasem vagyunk olyan modernek,sohasem vagyunk olyan messze a múlttól, mint hinni szeretnénk.

– A szülohazámban ez egy nagyon híres beszéd – mondtam. – Minden iskolásnak betéve kell tudnia.
– Hiányzik magának Amerika? – kérdezte.
– Hiányoznak a hegyek, a folyók, a tágas síkságok, az erdok – mondtam. – De sohasem lehetnék boldog ott,
ahol minden a zsidók kezében van.
– Idovel majd gondunk lesz arra is – mondta.
– Csak arra a napra várok – mondtam. – A feleségem és én csak arra a napra várunk.
– Hogy van a felesége? – kérdezte.
– Köszönöm, ragyogóan,
– Gyönyöru asszony – mondta.
– Megmondom neki, hogy ez a véleménye – mondtam. – Roppant nagy örömöt fog szerezni neki.
– Ami pedig Abraham Lincoln beszédét illeti...
– Parancsoljon, uram.
– Van benne néhány fordulat, amit nagyon hatásosan föl lehetne használni a német katonai temetok fölavatásakor. Az igazat megvallva,
a temetési beszédeink legtöbbjétol egyáltalán nem vagyok elragadtatva. Ebben mintha megvolna az a plusz, amit kerestem!
Nagyon szívesen elküldeném Hitlernek.
– Ahogy óhajtja, uram – mondtam.
– Lincoln nem volt zsidó, ugye?
– Nem tudom biztosan.
– Nagyon kínos volna a számomra, ha kiderülne róla.
– Soha senkitol nem hallottam, hogy az lett volna.
– Pedig ez az Abraham név enyhén szólva gyanús – mondta Göbbels.
– Meggyozodésem, hogy a szülei nem sejtették, hogy zsidó név – mondtam. – Biztosan csak megtetszett nekik a hangzása.

Egyszeru határvidéki emberek voltak. Ha tudták volna, hogy ez zsidó név, biztosan amerikaiasabb névre keresztelték volna,
mint például George-nak, Stanley-nek vagy Frednek.
Két hét múlva visszajött Hitlertol a gettysburgi beszéd. A Führer saját kezu feljegyzése volt hozzátuzve.
“Egyes részektol – írta – majdnem elsírtam magam. Minden északi nép egyként érez a katonák iránt.
Talán ez a legerosebb kötelék köztünk.”
Furcsa... sohasem szoktam álmodni Hitlerrol, Göbbelsrol, Hoessrol, Göringrol, a “második” számot viselo világháború egyik
rémalakjáról sem.
Inkább a nokrol álmodom.
Megkérdeztem Bernard Mengelt, az ort, aki vigyáz rám, mialatt itt alszom Jeruzsálemben,hogy van-e valami sejtelme arról,
hogy mirol álmodom.

– Tegnap éjjel? – kérdezte.
– Akármelyik éjjel.
– Tegnap éjjel nokrol álmodott – mondta. – Két nevet hajtogatott.
– Milyen két nevet? – kérdeztem.
– Helga volt az egyik.
– A feleségem.
– Resi a másik.
– A feleségem húga – mondtam. – Csak a nevüket, semmi mást?
– Azt is mondta, isten veletek.
– Isten veletek – ismételtem meg. Ennek bizony volt értelme, álmomban is, ébren is. Helga és Resi meghalt.
– És New Yorkról is beszélt – mondta Mengel. – Motyogott, aztán azt mondta, “New York”, aztán még motyogott valamit.
Ennek is volt értelme, mint a legtöbb dolognak, amirol álmodom. Sokáig éltem New Yorkban, mielott Izraelbe kerültem.

– New York maga lehet a mennyország – mondta Mengel.
– Magának talán igen – mondtam. – Nekem a pokol volt – illetve nem is a pokol, hanem valami rosszabb.
– Mi lehet rosszabb a pokolnál? – kérdezte.
– A purgatórium – mondtam.

CSACSI · http://rajottem.blog.hu 2011.10.07. 16:13:06

@alfacharlybravo: ez teljesen érdektelen, és borzasztó hosszú, még egy ilyen és kimoderállak.

hawkeye 2011.10.07. 16:13:09

Már megint egy zsidózást provokáló poszt.

Agyatlan blogger, másként nem tudsz felmászni az Indexre?

Sikeres zsidót valóban eleget találhatsz.

De próbálj meg legalább 1 becsületeset keresni!!!

bicepsz · http://rajottem.blog.hu 2011.10.07. 16:14:16

@s: Szerintem a kurva anyád a zsidó.

hawkeye 2011.10.07. 16:25:14

Íme, az ősi zsidó kultúra decens megnyilvánulása...

Vagy csak egyszerűen 1 büdös bunkó paraszt, akit gyerekkorában a disznóólban nem tanítottak némi illemre....?!

Vajon melyik lehet igaz...?

Tüzitündér 2011.10.07. 16:28:12

Jézusom.... Ennyi tirpákot itt! :(

Paul Ignotus 2011.10.07. 16:31:13

@hawkeye:

Evidens, hogy a kettes.

Ennyire még a zsidók se tudnak gyökerek és trágárkodók lenni.....

penelope garcia 2011.10.07. 16:31:46

Az iskolások is a legjobb tanulót utálják. Az emberi természet képtelen elviselni, ha egy csoportban a gyengébbek közé tartozik. Ilyenkor muszáj neki kreálnia ürügyeket, hogy miért van ez így.

penelope garcia 2011.10.07. 16:32:57

@s:

Biztos? Soroljad már el, lécci, a magyar Nobel-díjasokat...

s 2011.10.07. 16:33:58

@s: Mármint nem a zeneszerző. Az Bach.

CSACSI · http://rajottem.blog.hu 2011.10.07. 16:38:19

@Etniez: Az olyan mint te, csak nem hasonlít annyira egy majomra.

s 2011.10.07. 16:38:59

@penelope garcia: Tudom, hogy sok zsidó van közöttük, és velük nincs is semmi bajom. Rendkívüli, értelmes, érzékeny emberek mindahányan. Szégyenlenének titeket, de ezt a csapást, - oly sok más mellett - hogy titeket olvassanak már nem kellett elviselniük. Kibírták volna, ha erre kényszerítik őket, de jobb talán így.

s 2011.10.07. 16:39:47

@CSACSI: Kár. Akkor gondolkozz egy kicsit.

tommybravo 2011.10.07. 16:40:21

Tehetségtelen dzsúzok csak azért vannak, hogy kivételként erősítsék a szabályt.

s 2011.10.07. 16:41:43

@Etniez: A hét kérdése. Mert tényleg, mi az? Nép? Vallás?

s 2011.10.07. 16:42:21

@CSACSI: Határeset, de elfogadom . . .

G_P 2011.10.07. 16:46:02

Én csak azt nem értem, hogy a zsidók miért szeretik a cigányokat. Én egyébként nem utálom a zsidókat, sőt, semmi bajom velük.

S. Annyi 2011.10.07. 16:49:32

Azért irigyük az egész világ, mert tehetségesebbek az átlagnál és ezzel ők is tisztában vannak.

Ja és önteltek, meg nagyképűek is?

tommybravo 2011.10.07. 16:51:30

@G_P: A zsidók szeretik a cigányokat? A lengyelek meg a magyarokat szeretik. Fene az ízlésüket!

tommybravo 2011.10.07. 16:52:20

@S. Annyi: Ha te lennél tehetségesebb, akkor nem lennél öntelt? Legyél már szerényebb... te is nagyképű lennél.

mehr luft 2011.10.07. 16:53:24

Zsidó az, aki annak vallja magát!

mehr luft 2011.10.07. 16:54:02

Egy zsidó nem csinál nyarat!

mehr luft 2011.10.07. 16:55:28

Ne halat adj az éhezőnek, hanem tanítsd meg zsidulni!

mehr luft 2011.10.07. 16:56:49

A zsidó egy olyan arányosság, ami a természetben és művészetben is gyakran megjelenik, természetes egyensúlyt teremtve a szimmetria és az aszimmetria között!

s 2011.10.07. 16:58:58

@G_P: Ezt el tudnám épp mesélni, pedig sem cigány, sem zsidó nem vagyok, de az a helyzet, hogy abban a szent pillanatban kimoderálnának még a saját budimból is. Tehát csak azt tudom javasolni, hogy gondolkozz, mert a megoldás azért nem annyira nehéz.

gyapjasjak 2011.10.07. 16:59:30

@G_P: Tudod, az ellenségem ellensége a barátom...
a zsidók általában nem a romák közelében élnek, ezért nem esik nehezükre "szeretni" őket. Közösek bizonyos érdekeik. Ahogy a magyar szélsőjobb is szimpatizál a palesztinokkal, mert nekik nem kell a közelükben élni.
---
Van egy határon túli magyar ismerősöm, aki ide járt egyetemre, arcéle és akcentusa alapján simán elmegy zsidónak, ezt szépen ki is használta, benyalt egy köztudottan zsidó profnak, nagy tömeg előtt nyalta a seggét, bizalmas hangon csevegett vele és ettől kezdve minden más tanár is azt hitte, hogy ő is zsidó. Onnantól fogva szent tehén lett, szépen kihasználta ezt az általa létrehozott félreértést és ma már sikeres jogász :) Amúgy egy híres katolikus gimibe járt, de ezt már nem hangoztatja, csak ha éppen úgy kívánja az érdeke.
A levehető-felvehető zsidó identitás a legjobb.

tommybravo 2011.10.07. 17:00:15

Tipikus New York-i, neurotikus, öngyűlölő zsidó, aki a saját vécéjéből is kidobatja magát. Erre a srácra érdemes hallgatni, belső infói vannak a fajtikákról!

ideasz 2011.10.07. 17:04:15

@penelope garcia:
Ja és az összes b.....ó véletlenül nem a Fasoriban tanult?

s 2011.10.07. 17:08:39

@penelope garcia: Ha jól tudom hárman közülük Rátz László tanítványai voltak, a Budapest-Fasori Evangélikus Gimnázium diákjai. Volt akkor színvonal, igaz, nem úgy mint manapság. Az oktatás is sokat számít ám.

Leszúrt Rittberger 2011.10.07. 17:15:46

A zsiráf sokban hasonlít az emberre.
Az idézet asszem Vonneguthtól lehet, aki szintén átlagon felüli tehetséggel rendelkezik.
Lehet, hogy vétlenem tehetséggel bírnak az imént megdicsőültek, de ahhoz sajnos nem értenek, hogy a világon bárki respektálja őket.
Mehetsz Franciaországba, vagy akár Japánba, a zsidó mindenütt ugyan azt jelenti.
Jóccakát.

tommybravo 2011.10.07. 17:17:19

@Leszúrt Rittberger: Azért Orbán Viktort és Vona Gábort csak tiszteled, nem? Pedig ők is zsidók.

Leszúrt Rittberger 2011.10.07. 17:26:49

@tommybravo: A tisztelet alapja az elismerésre méltó teljesítmény, vagy sziklaszilárd jellem ...és még sorolhatnám.
Orbánt egy bohócnak gondoltam mindig, Vonát pedig bábnak a zsidók kezében.
Nem ismerem egyikük származását sem, de Vona Zazriveczről(vagymiarosseb)gondolt változtatni.Állítólag a nevelóapja volt a szép nevű,hát legjobb esetben is zsidó neveltetés játszik be.

Leszúrt Rittberger 2011.10.07. 17:35:54

Ja és elképesztő marhaság az, hogy azért nem kedvelik őket, mert tehetségesek és a gyerekek is hasonlóan viselkednek a jól teljesítő társaikkal.
Ez egy szeudófreudi balfaszság.Inkább a devianciát látom valamilyen fundamentumnak ebben az összefüggésben és így magyarázhatóvá válik a cigányellenesség is(mert azért a cigányokat nehéz kiválósággal megvádolni és ők sincsenek divatban)
Van olyan társadalom, amelyhez képest a zsidók tehetségtelen, lusta népségnek tűnnek és ott sem kedvelik őket.A legnagyobb gdp-vel rendelkező országok között nincs ott Izrael.

Megfigyelo 2011.10.07. 17:35:56

@hawkeye: Én már sok becsületes zsidót láttam. Te viszont egy mocskos gazember vagy, aki minden ok nélkül kétségbevonod mindőjük becsületességét.

Megfigyelo 2011.10.07. 17:37:34

@Leszúrt Rittberger: Ahhoz képest, hogy a semmiből kezdték 60 éve a sivatagban és milliószámra fogadták be a menekülteket, egészen jól állnak...

s 2011.10.07. 17:42:02

@Megfigyelo: Meg néhány tonna frissen nyomott - tehát szart sem érő - amerikai dollár? Beficcent azért egy kis fegyver is, nemdebár?

Flat Eric / sta prest 2011.10.07. 17:45:08

Ez a poszt csacsi anyjáról szól.

G_P 2011.10.07. 17:46:46

@s:

Azt hiszem, tudom a megoldást. Viszont szinte lehetetlen, hogy soha ne essen egy zsidónak se baja a cigányok miatt. Úgy értem, simán lophatnak, rájuk támadhatnak.

S. Annyi 2011.10.07. 17:49:41

@tommybravo: Ja. Szép tulajdonság vazze. Követendő példa. Sutyerákoknak.

S. Annyi 2011.10.07. 17:51:29

Namármost miért tartják magukat a zsidók tehetségesebbnek másoknál?

Soroljatok tulajdonságokat!

Én írok egyet:
- kapzsiság.

Leszúrt Rittberger 2011.10.07. 17:51:36

@Megfigyelo: Valóban ez a mondat a zsidó propaganda ide vonatkozó toposza.
Az igazság persze más.
Izrael államisága kezdődött Palesztínában-valamivel több, mint 60 éve, de a két világháború közötti időszakban felvásárolták a Mandátum jelentős részén a földet és ott pionírként/farmerként éltek zsidók.
Az állam megalakulása óta folyamatosan óriási nemzetközi segítséget kap, vagy kárpótlásként, vagy támogatásként, amely összeg időnként eléri a saját teljesítményük 40 %-át.Ha arra gondolsz, hogy ez a teljesítmény valószínüleg egyedülálló a világon, akkor igazad van.
Egy dologhoz értenek igazán, fényezni saját magukat.
A nobelesek sem jó példa a kiválóságukra, mert miközben tagadhatatlan befolyásra tettek szert a díj odaitélésében, az "órriási tudományos áttörések" technológiárra váltásában nem jeleskednek.

S. Annyi 2011.10.07. 17:59:15

Az is pikáns, hogy azösszes zsidó felekezet egyszerre kapott egy összegben állami támogatást és az állam rájuk bízta az osztozkodást. Hú gyerekek, előre látom a következményeket. :-)))

Na kedves posztíró, miért és miben is tehetségesebbek másoknál?

S. Annyi 2011.10.07. 18:00:55

Ez a poszt olyan, mintha Israel, Istael über alles-t
zengedeznél, de ez olyan visszás nem?

s 2011.10.07. 18:02:24

@G_P: Kalkulált veszteség, leszarják, mert azok csak lúzerek a szemükben, mégha zsidók is. Az esetek többsége viszont nem ebből jön össze, tehát működik a dolog.

Látod, valóban nem volt annyira nehéz.

CSACSI · http://rajottem.blog.hu 2011.10.07. 18:03:03

@S. Annyi: Anyád csípős picsája a pikáns, kedves kommentelő.

Tóth Ágas 2011.10.07. 18:03:05

most akkor mégis vannak népeket általánosan jellemző tulajdonságok? engem nem zavar, ha igen a válasz, de akkor mi a baj a rasszizmus elméletével?
vagy van jó rasszizmus és rossz rasszizmus?
elnézést, csak próbálok haladó gondolkodású lenni, nehogy zavarba hozzanak a romkocsmákban a kedvemre való zsidó lányok.

S. Annyi 2011.10.07. 18:04:33

@CSACSI: Második tulajdonság:

- alpári stílus :-)))))))))

CSACSI · http://rajottem.blog.hu 2011.10.07. 18:04:35

@Tóth Ágas: Istenem, pont az ilyen naív zsidó picsákat lehet úgy, de úúúúúgy megdugni.

s 2011.10.07. 18:05:39

@Leszúrt Rittberger: De, jeleskedtek. Olvass életrajzokat.

Etniez 2011.10.07. 18:06:42

@s: Nem tudják ők sem.

Csacsi, te meg mélyen szint alatt vagy.

gyapjasjak 2011.10.07. 18:12:32

@Schindler Pistája: Ez volt eddig a legkifinomultabb komment :)

NA YA! 2011.10.07. 18:13:06

Ahogy elnézem a képet, biztosan jól eltudnék vegyülni közöttük!:)))

s 2011.10.07. 18:13:34

@CSACSI: Figyelj már, ha nem bírod a kritikát, a fasznak írsz? Főleg ilyen témában, amiben tudod, hogy lavinát indítasz el. Ráadásul tudatlan és felkészületlen buta töknek látszol, amin nem segítenek a trágár beszólásaid sem. Címlapot akartál, itt van, nesze. Most meg kell fizetned az árát. Ahhoz, hogy valaki kényes témában címlapot vigyen, azért kellene egy kis ész is. Neked nem volt, de a kérdés továbbra is itt marad. Mi a faszért nem egy romkocsmában osztod az észt?

Tóth Ágas 2011.10.07. 18:14:54

@CSACSI: én is erre gondoltam valójában.. ;)

gyapjasjak 2011.10.07. 18:17:02

@s: Azért azt el kell ismerni, hogy bár ez a blogger alpári, de legalább nem tiltja le a kommenteket, nem cenzúráz, sőt válaszol is. Ami más liberális blogokról nem mondható el.

baliquez 2011.10.07. 18:17:29

Éberség, stréberség, héberség. Neked pedig, kedves bloggazda, kívánom hogy akadjon a torkodon egy marék karimatúró, jó mélyen, mélyenszántó gondolataidért cserébe.

s 2011.10.07. 18:18:21

@gyapjasjak: Igaz, fenyeget vele, de nem teszi meg. Lehet hogy nem találja gombot, amivel letilthatna . . . ?

S. Annyi 2011.10.07. 18:20:33

@gyapjasjak: Valszeg NBH-s a csávó és gyűjti az IP-ket adandó alkalomra. ne feledd, tehetség!

s 2011.10.07. 18:22:57

@S. Annyi: Baszhatja. Itt fürtökban lógnak a masinák egy kibaszott IP címen.

no successful 2011.10.07. 18:24:02

Mitől lennének tehetségesebbek, hisz genetikailag be sem azonosíthatóak.
Egy amiben jobbak, az az összetartás.
Példát vehetnénk róluk.

Nekem több zsidó haverom is volt, na, azok nem jártak alternatív színi előadásokra, sem romkocsmába, meg hülye mozikra, amit csak a rendezője ért, vagy talán az se. Be tudtak seggelni azok bárhol, velem együtt, ha bulizni mentünk. Ennyi.
Egy kedvenc performansz volt amit szívesen hallgattunk, az Apa kocsit hajt című műremek. Azt igen díjaztuk.

no successful 2011.10.07. 18:26:23

Egyébként ez egy provokátor, nektek nem tűnt még fel ?

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.10.07. 18:27:17

A zsidók igazából nem is úgy néznek ki, mint a poszt mellé szerkesztett képen látható! Én találkoztam már Kolosi Péterrel, és ő sem úgy néz ki...

Kinek áll érdekében, hogy a szerző összekuszálja a szálakat?!

S. Annyi 2011.10.07. 18:27:40

@no successful: Mindenkinek, akinek van zsidó haverja, kivéve az ősszittyákat tudhatja, hogy normális emberek. Társaságomban az arabtól a zsidón át sokféle náció megtalálható. Felhívtam előbb a zsidó haveromat, elolvasta, visszahívott és azt mondta, hogy hülyék mindenhol vannak. Igen jót röhögött a poszton, azt ment vissza a csajához.

gyapjasjak 2011.10.07. 18:28:11

@S. Annyi: Jaaj, szegény szomszéd, akinek az IP-jét feljegyzik :) Éljen a titkosítatlan wifi.

S. Annyi 2011.10.07. 18:29:46

Csacsi bebuktál. Még a fajtársaid is röhögnek rajtad koma! Inkább igyál meg egy sört és nézd meg az Annie Hallt. Igen jó film és a rendezője is jó fej.

gyapjasjak 2011.10.07. 18:34:18

@S. Annyi: Zsiráf osztálytársam nekem is volt, ő pont nem a tehetséges fajtából való volt, mert alig tudta kijárni az általános iskolát. Aztán persze magántanulóként elrugdosták az érettségiig három középiskolát megjárva, majd Zs hittudományi egyetemen adtak neki egy kamu diplomát, és most a hitközségben ifjúsági vezető.
16 évesen még nem tudta helyesen leírni a nevét. Ez most tudom, hogy durván hangzik, de sajnos igaz. Sose láttam előtte olyan dolgozatot, amiben a tanuló nevében is piros aláhúzás volt :)
Szóval az egy legenda, hogy a zs-k értelmesebbek, egyszerűen összetartanak, a butábbaknak is találnak valami elfoglaltságot. Nagyon erősen működik a protekció köztük. Mint egy nagy korrupt család.

S. Annyi 2011.10.07. 18:36:42

@gyapjasjak: :-) Sok magyar őstulok is van, aki például elvégezte a jogi egyetemet, oszt a Parlamentben baromságokat beszél. Az összetartást viszont el kéne tanulnunk tőlük, mert a magyar minden, csak nem összetartó nemzet.

Tüzitündér 2011.10.07. 18:37:38

@CSACSI: te beteg vagy, kezeltesd magad..........

Hímtag 2011.10.07. 18:38:16

Az a baj az emberekkel nálunk, hogy imádnak népeket utálni, főleg azokat, akikről példát vehetnénk, hogy hogyan kell összetartani, összetartozni. Sajnos a sok műveletlen csak azért tartana nálunk össze, hogy elnyomjon más csoportokat, máskülönben meg egymást tipornák. Vegyétek észre, nehéz idők vannak, megint oda tartunk, ahová háborúk előtt szokás. Hát két háborús bukta sem volt elég, hogy tanuljunk belőle? Addig megy a zsidózás, meg a gyűlölködés, amíg nyomorúság van. Erre építenek a politikában. Bezzeg, ha pl. beficcen egy lottóötös, le van szarva mindenki, az ember a saját anyját, gyerekét otthagyja, hogy "élvezze az életet". (Tisztelet a kivételnek!) Aki tehetős, annak eszébe nem jut a csórókat segíteni, és ha egy buta csóró ilyet lát, az egyből zsidózni kezd, pedig a szittya mélymagyar szarik a világra, ha neki jó dolga van! Most mi indokolja az antiszemitizmust úgy őszintén? A vallás, a pénz? Én nem vagyok vallásos, gazdag se vagyok, zsidó se vagyok, mégsem utálok senkit, csak azért mert az ami. Ha valakit utálok, azt azért utálom, mert olyan amilyen. Gondolom hülye vagyok... Ha megdöglök egyszer és kiderülne, hogy akármelyik vallásnak is de igaza van, én tiszta lélekkel megyek át, mert tudok erkölcsösen élni, ha meg nincs isten, nincs túlvilág, akkor meg főleg hiába van az egész balhé!:-)

no successful 2011.10.07. 18:38:30

@Leszúrt Rittberger:
"A nobelesek sem jó példa a kiválóságukra, mert miközben tagadhatatlan befolyásra tettek szert a díj odaitélésében, az "órriási tudományos áttörések" technológiárra váltásában nem jeleskednek. "

Hát igen, ebben azért lehet valami.

S. Annyi 2011.10.07. 18:39:34

@Hímtag: Na azért a tehetős zsidó is lenézi a szegény társát...

venszivar 2011.10.07. 18:42:22

@"the dragon": Láttad.....? UNDORÍTÓ egy POFÁJA van! Még tejföltartó is az állatja, de így legalább NEM szaporodik !

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.10.07. 18:48:11

@venszivar:

Ennyire nem ismerem, de nem kizárt, hogy bepólyázza a rittyós kakit...

vasgyuszi 2011.10.07. 18:53:43

Én vagyok a kivétel, amely erosíti a szabályt.
Egy ido után leesett, hogy miféle származásom van (nem volt nyílvánvaló, mert a neveltetésemnek nem képezte semmiféle vallási irányultság az alapját).

Szóval az vagyok, de hozzájuk képest sikertelen. Hol rontottam el?

venszivar 2011.10.07. 18:55:39

@"the dragon": Na basssszki ! éppen eszem (zuza pörköltet nokedlivel, kovi ubival). zsidaj+homóóó+ronda+koszos+mindig SÍR-RÍ......ha ezt ma este így fojtatjuk 3-4 konyakkal többet kell innom, hogy a kényes lelkem, kibírja s megnyugodjon.:):D

S. Annyi 2011.10.07. 18:56:28

@vasgyuszi: Ide születtél te is e kicsiny hazába, ahol nagyon sokunkhoz hasonlóan sikertelen vagy.

Nem vagy eléggé csacsis, mint a posztíró. De ez számomra pozitív tulajdonság. No nem a sikertelenség.

vasgyuszi 2011.10.07. 19:02:31

Na jó, azért árnyalja a képet az a tény, hogy 2001 tavaszán dobbantottam Németországba ;)
Viszont az is tény, hogy nem tollasaodtam meg és a második gyerek bevállalását erosen meg kell fontolnunk. Egykeresos a család (én).

Ami nagy szívás itt, hogy a mérnöki fizetésbol, éppen ezért nulla igényelheto támogatással, ugyanannyi szabadon elköltheto pénzünk marad, mint azoknak, akik mindenféle támogatásra jogosultak (pl. a tonnaszám betelepülo orosz zsidók). Eszméletlen mennyiségu pénzeket ölnek a szegényebb néprétegekbe, hogy az utcákon rend és nyugalom legyen. Gondolom ez az ára, hogy nem háborog a csürhe.

venszivar 2011.10.07. 19:05:43

@vasgyuszi: Valószínű (mint itt a metszettek írják, hogy ők az isten faszán a kellések!)anyádék rontották el !? Ha időben megtudod, mint itt "céloztak" rá, talán már Nobel díjas lehetnél.....:DDD
Azért légy büszke szüleidre, mert ŐK biztos TUDTÁK, hogy miért döntöttek így!!! :)))
Meg valszeg normális, rendes, jóképű, heteró, TISZTESSÉGES, jólelkű, tiszta, EMBERSÉGES, BECSÜLETES........, mondjam még?!
Vigyáz magadra, ne keveredj a kovász közé, de ha MEGÉRI, akkor gondold át. :):D

bicepsz · http://rajottem.blog.hu 2011.10.07. 19:05:56

@no successful: Anyád provokálta apádat, aki bennehagyta a szlottyot, és ebből lettél te.

Leszúrt Rittberger 2011.10.07. 19:09:30

Azt azért leírnám, hogy ez a jelentéktelen blog nem a zsidózás miatt, hanem éppen a zsidók faszának a szopása miatt került címlapra.
Pfújj !
Vajon egy cigányseggnyaló poszt mennyibe kerülhet ?
Ha zsidóként műveli ezt az ember, az gusztustalan, ha meg magyarként, hát az a súlyosabb.

Shopping 2011.10.07. 19:15:24

a cikk szerzőjének:
Amihez nem értesz, ARRÓL NE ÍRJ!!

1.
A zsidók nem okosabbak az átlagnál, (a következő kifejezések illenek rájuk inkább:arrogáns, másokat kihasználók, másokon átlépők, törtetők.)
Azért vannak ott mindenhol, mert ahogy írtad a kapcsolati hálójuk nagy.

2.
BÁRMELY zsidók közötti beszélgetésben maximum 1 percen belül elhangzik a pénz szó, vagy valamely összeg. ( 6 hónapig dolgoztam közöttük-tudom)

BKV reszelő 2011.10.07. 19:19:35

Hát...ilyen bloggazdák mellett értelmesen hozzászólni nem érdemes...

hallari 2011.10.07. 19:23:03

@Hímtag: "Hát két háborús bukta sem volt elég, hogy tanuljunk belőle?" Nem. De nézz a politikusainkra, több, mint 20 éve ugyanazt nyomják kis változtatásokkal, és a többség simán megkajálja. Mondjuk igazi alternatíva sincs, úgyhogy ez a második leggázabb dolog. Ráadásul a vezetők a nép közül választódnak, úgyhogy egyhamar nem is várható változás. A zsidókat meg kár szidni, Amerikában (ahol hagyták őket érvényesülni), egész szépen besegítettek a gazdaságba. Nálunk is jól jönne ilyesmi, örülnék is egy ~ 2.000 dolláros havi fixnek, de mindjárt kihúzom a kezemet a biliből. Ez van elvtársak, ez egy ilyen ország.

Lajosforras 2011.10.07. 19:23:14

azt a tehetséget korrupciónak hívják...:) szóval nem jöttél rá.:)

velorex-vezető 2011.10.07. 19:29:18

Mi tulajdonképpen az antiszemitizmus? Ha valaki a kelleténél jobban utálja a zsidókat.

S. Annyi 2011.10.07. 19:35:40

@BKV reszelő: Nagyjából ciki is lenne, ha pont a posztírót kéne kitiltani innen elsőként. Nézd meg a kommentjeit! :-))))))) C'est la vie!

venszivar 2011.10.07. 19:42:49

@velorex-vezető: - "kelleténél" +

Vajh hogyan lehet eldönteni, definiálni, hogy mi, mennyi a "KELLETÉNÉL". SEHOGY !
Antiszemitizmus MINDENKIBE VAN! ("csak" nem azt mondja!), de van az a szitu, mikor ki jönne belőle.
MINDEN ország, minden népe, népcsoportja, hol kissé, hol kicsit, hol jobban s néha meg nagyon is az.Ez "csak" idő s alkalom "kérdése" s bárhol, bármikor "FELBUKKAN"........ BÁRHOL! BÁRMIKOR! BÁRKIVEL SZEMBE........:)

venszivar 2011.10.07. 19:46:21

@BKV reszelő: mért tudnál "értelmesen"?

Akkor próbáld meg. Talán éppen nekünk, miattunk. Ne törődj VELE, ő vele.....

Peter T. Sinclare 2011.10.07. 20:02:06

@penelope garcia: Úgy érted, mint mondjuk egy olyan istenképet, amelyik szerint a mindenség teremtője minden nép közül a tiédet választja ki, és azért utál minden más nép, mert kiválasztottak vagytok, és ezért is üldöznek titeket? ;)

Peter T. Sinclare 2011.10.07. 20:07:08

@Hímtag: Igazad van, de csak részben. A xenofóbia minden nép sajátossága. A Távol-Keleten pl. a kínaiakat szokás úgy utálni, mint Nyugaton a zsidókat.
A széthúzás se éppen magyar sajátosság - csak éppen nehéz olyan másik nemzetet találni, ahol 70 éve tűzzel-vassal arra törekszenek, hogy kiirtsák a nemzettudatot...

Muster Mark 2011.10.07. 20:09:12

A zsidók az emberiség gyilkosai.

Peter T. Sinclare 2011.10.07. 20:11:06

@hallari: Abba a gazdaságba, ami egy magánbanktól (FED) függ, tökig eladósodott, és gazdasági világválságokat generál időről időre? Abba a gazdaságba, aminek a motorja a háború, és a nyakló nélküli fogyasztás, ami miatt egyrészt tönkrevágják a természetet, másrészt százezreket mészárolnak le világszerte? Abba a gazdaságba, ahol emberek meghalhatnak a nyílt utcán, csak mert nem telik biztosításra ezért el sem látják őket?

Hááááát...

milliliteratura · http://milliliteratura.blog.hu/ 2011.10.07. 20:36:40

elképesztő, mennyi olvasni nem tudó ember kapott klaviatúrát.

@s: te is baszhatod, meg az egész környék, begyűjtenek titeket mind egy szálig, aztán a menetrend szerinti dávidcsillagos c-130 visz a negev mélyére nyaralni.

venszivar 2011.10.07. 20:42:33

@Peter T. Sinclare: "hülyeség", DE VAN BENNE "VALAMI"! "CSAK" mivel nem szeretik a munkát, így nem sikerül nekik! Azért próbálkoznak-próbálkoznak.
A többiek SZERENCSÉJE, hogy lusták, munkára nem alkalmasak. ripacsok, bankárok, közgazdászok,"orvosok"..... , nem pazarlom rájuk az újbegyem. :))) :D

Muster Mark 2011.10.07. 20:46:29

A zsidók célja az emberiség rabszolgasorba döntése.

Muster Mark 2011.10.07. 20:47:48

A zsidók a mi saját bűneinket, gyengeségünket használják fel ellenünk. Ha egy picit is igazabbak, tisztességesebbek lennénk, semmit sem tudnának ártani nekünk.

De így viszont lassan rabszolgasorba döntik az egész emberiséget.

venszivar 2011.10.07. 20:49:31

@milliliteratura: én megdolgoztam érte s elmentem a zsidrák bótjába s a klaviatúra ára 1500 Ft + 150%-200%-os zsidró haszon = 4500 HUF -ért hazavihettem.......

Hol lehet "csak úgy", KAPNI ?! Súgd meg.kéne még vagy 100-200 db, de ha van bőven, akkor 300 db is elférne, itt az ólba, mert jószág az már NINCS!:):D

milliliteratura · http://milliliteratura.blog.hu/ 2011.10.07. 20:52:52

@venszivar: hát ha még nem kopogtatott be senki, hogy kérsz-e klaviatúrát ingyér, akkor sajnos kívül vagy a megfelelő társaságon. elkúrtad, papa :)

Leszúrt Rittberger 2011.10.07. 21:01:28

@Peter T. Sinclare: Japánban pl. szintén a zsidókak kezelik a kéességeiknek megfelelően, de hallottam már kínait is megdöbbentően lényeglátóan beszélni a sokat szenvedettekről.

venszivar 2011.10.07. 21:03:29

@milliliteratura: szerencséd,hogy ma már ittam vért s főleg, hogy azt már leöblítettem konyakkal..
nemrég egy fasz, "vén faternak" aposztrofált.na, amit az kapott......amiket írtam, azért 3-5 évet adnék, ha MÁS ÍRTA vóna.:D
te most megúszod, mert papának szólítottál, de ez csak "egyszer volt Budán kutyavásár" !!!
Ezt tartsd "észbe" v. írd le, hisz te tudsz olvasni,írni?, szembe másokkal......:)))

Behajtó70 2011.10.07. 21:06:00

"Azért irigyük az egész világ, mert tehetségesebbek az átlagnál"

Ahhhhhhhhhahahahahahahahahahahahahahahahahaha!

Legalábbis ezt akarják elhitetni magukról némelyek! (természetesen nem mindenki)

A jelenlegi legfejlettebb technológia, azaz az űrtechnika alapját a második vh idején Németországban fejlesztették, V1 később V2 néven :)

Másrészt: Jelenleg is Japán a technológiailag legfejlettebb ország!

:)

Tehát....ki miben is "tehetségesebb"? És minél is?

Sztem kár ilyesmit kijelenteni, hiszen minden népcsoport, etnikum felmutathat átlagosnál jobb és rosszabb egyedeket is.

A kínai tudományokról meg már nem is beszélek, sem a perzsa és római birodalmakról :)))

Erről ennyit barétom! Máskor jobban gondold meg, mielőtt ilyen marhaságokat írogatsz!

milliliteratura · http://milliliteratura.blog.hu/ 2011.10.07. 21:07:46

@venszivar: olvasás megy, írás-ügyben tiéd a döntés, ha megnézed a blogom :)

Behajtó70 2011.10.07. 21:08:38

@Muster Mark: Mi ez a marhaság? Te nem tudod, hogy jelenleg pl az USA államkötvények nagy része Kínai kézben van? Ott azért nem sok a zsidó---ugye?

Minek dőltök be ilyen provokációs dumának?

Relativitás 2011.10.07. 21:18:16

@s: @Behajtó70:

Érdekes, hogy csak a katolikusoknak van komplexusuk a zsidókkal kapcsolatban.Egy több ezer éve üldözött nép,senkit nem bánt ha csak azzal nem, hogy ontja a tudósokat, gondolkodókat, mecénásokat, művészeket- csalókat, hazugokat, tolvajokat, primitiv buta embereket. Olyan nép mint bármelyik másik de Jézus zsidó volt és ez fáj a keresztényeknek.

becsületesnepper · www.becsuletesnepper.hu 2011.10.07. 21:21:29

Még soha nem olvastam ezt a blogot eddig és igazából a blog gazdák színvonalas riposztjai felkeltették az érdeklődésemet. Visszaolvastam a korábbi bejegyzéseket. Nagy dolgok nem történtek, viszont találtam egy gyöngyszemet @bicepsz: tollából:
2011. 07.
"Ma pillanatok alatt közölhetjük vele a véleményünket, vitatkozhatunk, esetleg kulturált keretek között próbálhatjuk meggyőzni igazunkról. Kár, hogy a kommentelők többsége ezeket a szabályokat nem tartja be: káromkodva, udvariatlan stílusban böfögik oda a véleményüket, észre sem véve, hogy ezzel magukról állítanak ki szegénységi bizonyítványt."

Szerencsére a blog gazdái jó példával járnak elől, megmutatják hogy lehet ezt másképp is:-)

S. Annyi 2011.10.07. 21:29:03

@Asszeretnémondani:

Szintén bicepsz tollából idéznék:

bicepsz · rajottem.blog.hu 2011.10.07. 19:05:56
@no successful: Anyád provokálta apádat, aki bennehagyta a szlottyot, és ebből lettél te.

velorex-vezető 2011.10.07. 21:31:11

A zsidók nem lesznek utcaseprők, mert a sok évezred alatt felhalmozódó intellektuális tőke tovább öröklődik az utódokra. Az érzékenységet, az alkatot és valószínűleg intelligenciánk természetét is összeadjuk abban a génkoktélban, amik a gyerekeink. Hordozható örökség ez, és bárhol működtethető.

részlet egy Konrád György írásból

Hát ők tényleg úgy gondolják

venszivar 2011.10.07. 21:34:08

@milliliteratura: NÉZZ a "TÜKRÖDBE", ott láthatod magad s már engemet IS.

venszivar 2011.10.07. 21:39:23

@Relativitás: te, EZ BIZTOS !?!

Angol tudósok szerint ! cigány származású s ez nem tetszik a zsidóknak! no ez a feloldhatatlan ellentét, MINDENNEK az elrontója.....:DDD

becsületesnepper · www.becsuletesnepper.hu 2011.10.07. 21:41:58

@S. Annyi:
azért @CSACSI is brillírozott, már ami a kulturált eszmecserét illeti. Udvarias volt, választékos és kulturált válaszaival próbálta áthidalni a távolságot az eltérő vélemények között! :-))

venszivar 2011.10.07. 21:51:33

@Asszeretnémondani: ja az elején, még "köztünk" volt, de most dolga van a tóra körül......:DDD a kis @CSACSI: !!!:)

venszivar 2011.10.07. 22:05:50

@milliliteratura: Biztos elrontottam valamit, de most "utána" néztem s a 2011.02.08.-án "egykettőre"(höz!), "nyomtam" be !!! ha gondolod nézz rá. miért oda "sikeredett", már nem tudom kideríteni, most már "MINDEN", rajtad áll v. bukik. :)

milliliteratura · http://milliliteratura.blog.hu/ 2011.10.07. 22:09:04

@venszivar: tudod, mint a székely viccben, amikor a gyerek elhajol, és a székely az asszonyt kapja nyakon. "ott is jó helyen van." :)

venszivar 2011.10.07. 22:13:45

@milliliteratura: ja! ennyi ? viccelünk ?! akkor nyass gem ! csak úgy, mint mi, ÉN, mint magyar.....

Sohse volt ilyen jau 2011.10.07. 22:30:17

@vasgyuszi: Te valamit nagyon rosszul csinálsz. Nézd meg jobban a családfádat és tuti hogy találsz valami német nevű nagymamát/nagypapát. Akkor meg spätaussiedlerként megkérheted a német állampolgárságot és alapból kapod azokat a támogatásokat amit irigyelsz!

Szabványok 2011.10.07. 22:31:26

@CSACSI: Aranyos, ahogy a bírálatokra reagálsz.

Szabványok 2011.10.07. 22:34:24

@Medvevadász: Láthatod merre indexszel az index.

szkepi 2011.10.07. 22:35:17

@S. Annyi: vagy pl. tükörbe nézel és tahót látsz. zsidó nem tahót lát.Te a fejed fölé köpsz és egy baromra esik a köpet.
amugy itt a zsidózósok irigykednek. lenne szép pénze egy pszichológusnak!

venszivar 2011.10.07. 22:59:49

@szkepi: DE CSAK A ZSIDÓ PSZICHOLÓGUSNAK !.......?

Ha netán én magam, magamra (gondolnék,áldoznék)költenék......na nem! Katolikus létemre, vagyok akkora zsidó, hogy "BASZOK" én a tetves ""orvosnak"" , zsidónak, akár EGY FITYINGET is adni.........attól nem szarik! meg még szomjan is dögölhet........:))):D

Muster Mark 2011.10.07. 23:06:14

@Behajtó70: Azért, mert a zsidó == Jézus gyilkosainak népe, akik most is élnek még, és a Sátán rajtuk keresztül manipulálja a világot.

A zsidók: a Sátán népe.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.10.07. 23:06:45

Mind tudjuk, hogy minden mögött a tudjukkik állnak!
Igazából csak ezt a sok picsogót nem értem, ha annyira kurva jó zsidónak lenni, akkor miért nem lesznek ők is azok?!
Tök egyszerű, vége a kirekesztettség érzésének, a zsíros állás és a kedves-házias feleség már csak hab a kósertortán!
Nem olyan nagy ügy az egész, és most már a körülmetéléshez se ragaszkodnak úgy!

Muster Mark 2011.10.07. 23:06:46

@venszivar: A zsidó pszichológusok és pszichiáterek nagyon veszélyesek.

venszivar 2011.10.07. 23:14:56

@Muster Mark: te nagyon megértő vagy. "veszélyesek"?! ez tán, enyhe kifejezés!
kimentem s élesítettem a riasztót, úgyhogy, most csak a fürdő sz.ba "dekkolhatok".....
nem tudnál egy cigány pszilógust v. psziátert, hogy ÍNGYÉ! kikezelje az arany érmem? azokba talán több a "bizodalmam". :DDD

kela-bá 2011.10.07. 23:20:55

Késő van, jó éjszakát EMBEREK ! Szép álmokat.

flippant 2011.10.07. 23:28:43

@Relativitás: Jézus úgy volt zsidó mint a felcsúti kékszájú orosz. Ne kormozzunk, efftásak!

Lóhering a fattyúlovag 2011.10.07. 23:33:11

Hókáj, hókáj, hát ennyire wazúúú vagy?
Keresd meg Csurka Intendáns Elvtársurat, ő ismer _EGY_ becsületes zsidó hentest. (vagy zőccségest, a somfa emléxik már)

proton1701 2011.10.07. 23:36:30

Remélem ezt az égbekiáltó faszságot , hogy a zsidók tehetségesebbek mint mások te sem gondolod komolyan. Olvass egy kis történelmet barátom. Ha így akarsz nyalizni nekik kár érte mert nem fognak maguk közé venni ha meg csak úgy leírtad akkor sajnálatra méltó vagy....

penelope garcia 2011.10.08. 00:27:46

@Peter T. Sinclare:

Már megint ez a "titeket".
Az gondolod, hogy zsidó vagyok, igaz, csak mert látom az igazságot? Hát - sajnos - nem vagyok.

Ami a kiválasztottságot illeti. Most próbáld meg végig gondolni az ok-okozati összefüggést fordítva. Már az ősi Egyiptomban is - tehát SOK ezer éve - szívott a zsidó nép. Vajon hogyan lehet ennyire mostoha körülmények között fennmaradni? Megmondom: legendákat és csodameséket kell kreálni a különlegességről és a kiválasztottságról. Mint például a csodaszarvas, meg a kettős csavarodású DNS-spirál, meg a varázskorona, meg a szíriuszi ősök. Nem ismerős? ;)

2011.10.08. 00:34:28

Kurva jó ez a blog, a blogger egy kibaszott nagy troll, a kommentelők szinte kivétel nélkül idióták, a zsidók meg hülyék! Zsírkutya!

venszivar 2011.10.08. 00:40:36

@penelope garcia: Arra "céloz", hogy büdös zsidó vagy! de ez nem 100%, talán csak 99.9999%-ék, mint a legegyszerűbb "gép".
"drágám" a mai naptól, tán már csak nem izzadsz!? mint a ló, penelópé. talán mostantól nem leszel büdös zsidó "csak" zsidó.......de erre ne igyunk lúgot. talán egy kevés savat? ugye emlékszel MÉG, """szerelmünk""" kezdetére?! ÖRÖKKÉ "imádni" foglak, hiába voltál olyan undorítóan elutasító!
én látom benned az ""embert"", ezt majd később, majd egy alkalommal "kifejtem"......:DDD penelolé, te zsidó vagy s nigger, ráadásul "férfi"?! BASSZA MEG A DEVLA! :):D

potyus 2011.10.08. 00:51:02

@S. Annyi: Azt írod: "még a tehetős zsidó is lenézi a szegényebb társát" Ez a megállapítás helytelen, mert a zsidó is ember, és ha lenézi a szegényebb társát, akkor meg szar ember, pontosan úgy, mint egy ilyen, ha bármely más vallás vagy felekezet tagja lenne.

Két dologra felhívnám a figyelmet.
1. A zsidó vallás egyik alap tanítása: adakozz!
Vagyis aki teheti (lehet a tehetősebb is, de bárki)adakozik. Ezen adományokból tartanak fenn sok szociális intézményt, mint idősek otthona, kórház, iskola, meleg konyha.
Például több ezer éves törvény, hogy aratáskor tilos learatni a terület sarkait. Azokat meg kell hagyni a szegény zsidóknak, azt ők takarítják be és lesz nekik kenyér. Mivel a zsidó vallás a leg hagyomány tisztelőbb vallás, az orthodox férfiak hosszú pajesza ezt jelképezi, nem vágják le ott a hajat.
Amikor bajban van a politika, előveszik a zsidó kártyát, sajnos a holokauszt bizonyította, az emberi kapzsiság mérhetetlen, és nem (csak) azért
hagyták a magyarok bevagonírozni 600.000 zsidó honfitársukat mert gyűlölték őket, hanem szabad prédává vált a vagyonuk. Sikerült is széthordani valamennyit olyan rövid idő alatt, míg az őket a halálba szállító vonatok, még el sem hagyták a határt.
Olvastam régen egy kisregényt, Megcsalatás volt a címe.
Arról szólt, hogy egy zsidó családot a csendőrök elhurcoltak, és pár nap múlva megjelent a család egyik lánya a lakásban, mert megszökött, pár holmit szeretett volna magához venni, hogy más irányba elhagyhassa az országot. Semmijét sem találta, csont üres volt a lakásuk. Majd a legjobb barátnővel találkozva döbbenten látta, pont azok a ruhák voltak rajta, amikért visszajött volna.
Én enm irigyelném azt a népet, amit évezredek óta üldöznek.

NickNickNick · http://nemzetiagyhalal.blog.hu/ 2011.10.08. 01:15:44

asszem te ilyen provokálós vagy, kedves cikkíró. francért kell már megint zsidózni.

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2011.10.08. 01:18:14

Ejnye, Csacsi, töröld le a szádról a tejbegrízt, és próbálj értelmesen írni.

Vagy legalább csinálj úgy, mint az épeszű emberek.

venszivar 2011.10.08. 01:28:00

@Nick_: @Mityu "aljanép" MG: mi van fijjukk ! most szóltak, hogy ébresztő.....! vagy most utalták át a lóvét......?
cigányozni,buzizni,parasztozni? az "mehet"?
küldjetek a pénzből s rendelésetek szerint, minden "játszik".........:))):D

Muster Mark 2011.10.08. 01:40:11

Övék az összes média, a bankok, a pénzvilág, minden.

Exploiter 2011.10.08. 02:36:00

Emberek, ezt a blogot általában nem a mélyenszántó gondolatokért olvassák mások, úgy általában.
Gondoltam jelzem, attól anyázni persze lehet.

@penelope garcia: sokezer éve nem szeretik őket sehol. Szar ügy ez, valóban, de lehet, h nem a világ meg a forgalommal szemben. Hehh.

Kabala 2011.10.08. 03:34:39

kell a kattintás úgy látom. alapból beszarás ez a blog, de hogy még a témát is így elkapjátok...
hát LOL :)

Alternatív 2011.10.08. 03:36:58

Sok ostobaság van itt a kommentekben. Csak azt felejti el mindenki, hogy a negyvenes éveket a zsidók közül csak a legtehetségesebbek, leggazdagabbak élhették túl. Így aztán nem csoda, hogy a ma élő fiaik, unokáik is tehetségesek és/vagy gazdagok.

Azelőtt rengeteg szegény zsidó volt Magyarországon. Anyám mesélte, hogy a 30-as években, a világválság idején ők is sokszor voltak kénytelenek azt mondani a sarki boltosnak, hogy most nem tudnak fizetni, majd behozzák a pénzt, ha lesz. És bizony Kohn bácsi, a szatócsboltos nem kért heti 100%-os kamatot, mint a mostani nagy magyarok, sőt, semmilyen kamatot se kért. Mert tisztességes ember volt, és segített azoknak, akikről tudta, hogy tisztességesek.

Én sok nagyobb vidéki városban jártam a zsinagógában - van, amelyik múzeum, van, amelyik hangversenyterem, van, amelyik bankszékház. Vidéken talán sehol se maradt életben annyi zsidó, akik meg tudnának tölteni egy zsinagógát.

És ez a mostani zsidózók szüleinek, nagyszüleinek a bűne.

onderon 2011.10.08. 04:14:29

milyen blog ez? valami idióta hülyegyerek nem baszhatott meg egy zsidó kiscsajt, ezért bosszúból csinált egy ilyen gány blogot? verd ki apám és lépj tovább!

venszivar 2011.10.08. 07:22:05

@onderon: én megbízható forrásból hallottam, hogy bizony szana s szét khurta khon khoszos khurva khátyuskáját, akhitől akhora khankót khapott......
jó a meglátásod, "CSAK" fordítva. egy büdös, koszos, kibaszott nagy ribanc zsidra kurvára haragszik s ez miatt "kell" nekünk a tetves zsidókról hallani.........
már csak azt nem "értem", hogy te miért apádnak szólsz, hogy verje ki.....ti büdös zsidrákok, még a genyót is sajnáljátok mástól? apád s te visszanyeli ?! érthető, hisz zsidók vagytok! :):DDD

Kelly és a szexi dög 2011.10.08. 08:31:01

Tényleg ők a legnagyobb varázslók: a semmiből tudnak valamit kreálni!

Relativitás 2011.10.08. 09:02:05

Názáreti Jézus, más néven Jézus Krisztus, vagy egyszerűen csak Jézus, a kereszténység központi személye. Említik a Próféta, az Úr, az Ember Fia, az Isten báránya, a Zsidók Királya,a Pantokrátor, a Messiás, az Üdvözítő és a Megváltó megnevezéssel is.

Ilyen barmokkal mint te-ti, minek is beszélek??

Relativitás 2011.10.08. 09:04:15

@Kelly és a szexi dög: odalom

1910 - Paul Heyse
1927 - Henri Bergson
1958 - Boris Pasternak
1966 - Shmuel Yosef Agnon
1966 - Nelly Sachs
1976 - Saul Bellow
1978 - Isaac Bashevis Singer
1981 - Elias Canetti
1987 - Joseph Brodsky
1991 - Nadine Gordimer
2001 - Imre Kertesz

Relativitás 2011.10.08. 09:06:23

@Kelly és a szexi dvodalom

1910 - Paul Heyse
1927 - Henri Bergson
1958 - Boris Pasternak
1966 - Shmuel Yosef Agnon
1966 - Nelly Sachs
1976 - Saul Bellow
1978 - Isaac Bashevis Singer
1981 - Elias Canetti
1987 - Joseph Brodsky
1991 - Nadine Gordimer
2001 - Imre Kertesz @Kelly és a szexi dög: ög:

Relativitás 2011.10.08. 09:07:13

Kémia

1905 - Adolph Von Baeyer
1906 - Henri Moissan
1910 - Otto Wallach
1915 - Richard Willstaetter
1918 - Fritz Haber
1943 - George Charles de Hevesy
1961 - Melvin Calvin
1962 - Max Ferdinand Perutz
1972 - William Howard Stein
1977 - Ilya Prigogine
1979 - Herbert Charles Brown
1980 - Paul Berg
1980 - Walter Gilbert
1981 - Roald Hoffmann
1982 - Aaron Klug
1985 - Herbert Hauptman
1985 - Jerome Karle
1989 - Sidney Altman
1992 - Rudolph Marcus
1998 - Walter Kohn
2004 - Avram Hershko, Aaron Ciechanover and Irwin Rose
2006 - Roger Kornb

Relativitás 2011.10.08. 09:07:54

Közgazdaság

1970 - Paul Samuelson
1971 - Simon Kuznets
1972 - Kenneth Arrow
1973 - Wassily Leontief
1975 - Leonid Kantorovich
1976 - Milton Friedman
1978 - Herbert A. Simon
1980 - Lawrence Robert Klein
1985 - Franco Modigliani
1987 - Robert M. Solow
1990 - Harry Markowitz
1990 - Merton Miller
1992 - Gary Becker
1993 - Robert Fogel
1994 - John Harsanyi
1997 - Myron Scholes
2001 - Joseph Stiglitz
2001 - George A. Akerlof
2002 - Daniel Kahneman
2005 - Robert Aumann
2007 - Leonid Hurwicz, Eric Maskin & Roger Myerson
2008 - Paul Krugman

Relativitás 2011.10.08. 09:09:30

Közgazdaság

1970 - Paul Samuelson
1971 - Simon Kuznets
1972 - Kenneth Arrow
1973 - Wassily Leontief
1975 - Leonid Kantorovich
1976 - Milton Friedman
1978 - Herbert A. Simon
1980 - Lawrence Robert Klein
1985 - Franco Modigliani
1987 - Robert M. Solow
1990 - Harry Markowitz
1990 - Merton Miller
1992 - Gary Becker
1993 - Robert Fogel
1994 - John Harsanyi
1997 - Myron Scholes
2001 - Joseph Stiglitz
2001 - George A. Akerlof
2002 - Daniel Kahneman
2005 - Robert Aumann
2007 - Leonid Hurwicz, Eric Maskin & Roger Myerson
2008 - Paul Krugman

Relativitás 2011.10.08. 09:12:30

Orvostudomány

1908 - Elie Metchnikoff & Paul Ehrlich
1914 - Robert Barany
1922 - Otto Meyerhof
1930 - Karl Landsteiner
1931 - Otto Warburg
1936 - Otto Loewi
1944 - Herbert Spencer Gasser
1944 - Joseph Erlanger
1945 - Ernst Boris Chain
1946 - Hermann Joseph Muller
1947 - Gerty Cori*
1950 - Tadeus Reichstein
1952 - Selman Abraham Waksman
1953 - Hans Krebs & Fritz Lipmann
1958 - Joshua Lederberg
1959 - Arthur Kornberg
1964 - Konrad Bloch
1965 - Francois Jacob & Andre Lwoff
1967 - George Wald
1968 - Marshall Nirenberg
1969 - Salvador Luria
1970 - Julius Axelrod & Bernard Katz
1972 - Gerald Maurice Edelman
1975 - David Baltimore & Howard Temin
1976 - Baruch Blumberg
1977 - Rosalyn Sussman Yalow & Andrew V. Schally
1978 - Daniel Nathans
1980 - Baruj Benacerraf
1984 - Cesar Milstein
1985 - Michael Stuart Brown & Joseph Goldstein
1986 - Stanley Cohen & Rita Levi-Montalcini
1988 - Gertrude Elion
1989 - Harold Varmus
1994 - Alfred Gilman & Martin Rodbell
1997- Stanley B. Prusiner
1998 - Robert Furchgott
2000 - Paul Greengard & Eric Kandel
2002 - H. Robert Horvitz & Sydney Brenner

Fizika

1907 - Albert Abraham Michelson
1908 - Gabriel Lippmann
1921 - Albert Einstein
1922 - Niels Bohr
1925 - James Franck & Gustav Hertz
1943 - Otto Stern
1944 - Isidor Issac Rabi
1945 - Wolfgang Pauli
1952 - Felix Bloch
1954 - Max Born#
1958 - Igor Tamm & Il'ja Mikhailovich Frank
1959 - Emilio Segrè
1960 - Donald A. Glaser
1961 - Robert Hofstadter
1962 - Lev Davidovich Landau
1963 - Eugene Wigner
1965 - Richard Feynman & Julian Schwinger
1967 - Hans Bethe
1969 - Murray Gell-Mann
1971 - Dennis Gabor
1972 - Leon Cooper
1973 - Brian David Josephson
1975 - Benjamin Mottleson
1976 - Burton Richter
1978 - Arno Penzias & Pyotr Kapitsa
1979 - Stephen Weinberg & Sheldon Glashow
1988 - Leon Lederman & Melvin Schwartz & Jack Steinberger
1990 - Jerome Friedman
1992- Georges Charpak
1995 - Martin Perl & Fredrick Reines
1996 - Douglas D. Osheroff & David M. Lee
1997 - Claude Cohen-Tannoudji
2000 - Zhores I. Alferov
2003 - Vitaly Ginzburg & Alexei A. Abrikosov
2004 - H. David Politzer & David Gross
2005 - Roy Glauber

Maga Nobel félzsidó volt, és a díjat kiadó bizottság tagjainak legalább 70%-a zsidó.
Forrás

Jewish virtual library
Film

[mutat]
m • v • sz
Zsidókkal foglalkozó cikkek
Kategória: Zsidó

Szócikk
Vitalap
Lapforrás
Laptörténet

Bejelentkezés / fiók létrehozása

Navigáció

Kezdőlap
Közösségi portál
Aktuális események
Friss változtatások
Lap találomra
Segítség

Keresés

Eszközök

Mi hivatkozik erre
Kapcsolódó változtatások
Speciális lapok
Nyomtatható változat
Link erre a változatra

Powered by MediaWiki
GNU Free Documentation License 1.3

A lap utolsó módosítása: 2010. november 19., 20:41
Ezt a l

lanyi 2011.10.08. 09:16:12

Mindíg utáltam az általánosítást.
Ez egy hülye magyar szokás lehet...

Minden cigány lop.
Minden zsidó gazdag.
Minden pap pedofil.
Minden BMW-s izomagyú.
Minden csinos szőke nő buta.
stb.

Orbitális faszságok!

Leonard Zelig 2011.10.08. 09:23:59

Szerintem az alcsúti parasztok is szeretik a pénzt, de legalább egy ilyen parasztcsaládot ismerek.

velorex-vezető 2011.10.08. 09:24:50

@Relativitás: A rohadt antiszemitái! Volt egy két év, amikor nem zsidók kapták a Nobel-díjat. Felháborító!

Leonard Zelig 2011.10.08. 09:26:10

@Leonard Zelig: Vagy felcsúti? A faszom tudja, hogy honnan került a Rosenhügelre a zsidó villák közé.

Relativitás 2011.10.08. 09:34:20

A zsidók a történelem során el voltak nyomva, az "eredendő bűnükért" ezért nem lehetett földjük, ingatlanuk. Mit tehettek mást, kereskedtek és tanultak.

Lásd a Nobel díjasok listáját.

Ennyi.

Ahogy földhöz jutottak csoda paradicsomot teremtettek a sivatagban. Nézze meg valaki aki már unja a gazos, rosszul művelt, parlagon heverő földeket , hogy néz ki a sivatagban létre hozott paradicsom.

és megcsinálták a világ legerősebb

blah 2011.10.08. 10:15:34

mennyi hülye ember van... azért kell ahhoz egy intelligencia szint, hogy készpénznek vegye valaki a posztban leírtakat...
remélem lesz rólunk magyarokról is egy hasonló sztereotípia tár

gabcigirl 2011.10.08. 10:31:47

@gyapjasjak:

Örülök, hogy hosszas kutatómunkával sikerült véletlenül fellelni egy kevésbé okosat - persze, ha ilyen marha jóindulatú emberekkel volt körülvéve, nincs is min csodálkozni...

venszivar 2011.10.08. 10:34:54

@Relativitás: A Nobel díjakat zsidók ítélik oda s ezért nagy számba zsidóknak adják. "ennyi"!
Kimentem a konyhába s ott 4-5 db. paradicsom van! Sem zsidó nem vagyok! sem az "országukba" nem megyek, AMIT AZ ARABOK LEGYILKOLÁSÁVAL BITOROLNAK !!! UGYAN OLYAN GYILKOSOK, MINT AMILYENEK A NÁCIK VOLTAK!!! Semmivel nem jobbak! csoda paradicsom ?! meg a Jimy a csodalámpa......:DDD

Az utolsó mondatnál rájöttél, hogy zagyva, baromságokat írsz s közbe elaludtál......?

sulcus (törölt) 2011.10.08. 10:36:42

Eddig gyenge volt,na,mikor kezdünk már el "rendesen" zsidózni?
Így sosem fog megoldódni az ország és az emberek problémája,búja,baja,szegénysége,na meg az államadósság!

Leszúrt Rittberger 2011.10.08. 10:50:34

@sulcus: Remélem, hogy örömet szerzek neked.
Azért nehogy azt gondoljátok, hogy csak a gazdag és tehetséges zsidók menekültek meg a 40-es években.A blogger nagyanyja pl. úgy úszta megy, hogy orális kapcsolatba lépett napi rendszerességgel a "szanatórium" őr kutyáival, a kápósok legnagyobb örömére.
Az elnyomás, üldöztetés kreatívvá teszi az embereket.
Ez a jó értelemben vett rafináltság az alapja a kimagasló teljesítménynek is, amelyet minden nyitott szemmel járó ember észrevesz és a legtöbbünket tisztelettel, csodálattal és alázattal tölt meg.
Örvendjünk hát együtt a kiválasztott nép újabb és újabb világmegváltó sikereinek....ki tudja meddig örülhetünk ?

Psi Holo · http://psiholo.blogspot.com 2011.10.08. 11:03:11

A zsidók azért sikeresebbek az életben, mert kiválóan lopják el mások energiáit, amivel aztán elsősorban azok előtt a mások előtt villognak, akiktől ellopták azokat. Akkor képzeljétek el, hogy ezután a mások elkezdik sztárolni őket és igyekeznek hasonítani rájuk. Innen így látszik.

bastian 2011.10.08. 11:27:38

A zsidók intellektuálisan "barbárok".
Ennek az az egyik oka, hogy számukra aki nem zsidó, az nem ember, ergo bármit csinálhatsz vele, becsaphatod, kifoszthatod, eltaposhatod, éppen mikor mi szükséges az akaratuk érvényesítéséhez (ugyanez a hozzáállás megfigyelhető a legtöbb embernél az állatvilággal és természettel kapcsolatos hozzáállásában sajnos). Ezért nem viseltetnek empátiával a nem zsidók iránt, nem éreznek sajnálatot, könyörületet. Másrészt képesek olyan szinten koncentrálni a "harácsolásra", hogy míg más "normális" ember képes valóban kikapcsolni, pihenni, meglátni a szépséget a természetben, ő akkor is azt szemléli, hogyan lehetne valami hasznot húzni belőle, képes végigtelefonálni egy nyaralást, képes 5Ft-ért vérre menő vitákat folytatni és SOHA, SOHA nem adja fel, amikor más már azt mondaná, hogy "ráhagyom, nem ér ennyit az egész", ő pont erre vár, mert tudja, hogy más nem képes erre a nihilizmusra. Ezért nem képes magas művészi értékek előállítására, mert ahhoz látni kell magát a "szépet", ő csak abban is hasznot keresi és az lehúzza a gondolatait a "sárba". Mivel ők nem hisznek a túlvilágban, ezért mindent itt a földön kell megszerezni, elintézni, kiélvezni, mert utána nincs semmi, főleg nem számonkérés. Szerintük Isten a gazdagokat szereti, aki nem gazdag, az azt jelenti számukra, hogy elfordult tőle az Isten, ezért le is nézik.

sulcus (törölt) 2011.10.08. 11:43:54

@Leszúrt Rittberger: Mééééég,mégggggg,mmmmmég!
Már most kezd szebben sütni Magyarországra a nap!
Láthatóan csőkkennek az arab olajárak,a villanyenergia és gáz is olcsóbb.
1 millióval több munkahely van.
Ne hagyjátok abba,lesz még Magyar ujjá születés!
Már tágulnak is a határok.

velorex-vezető 2011.10.08. 11:45:36

@bastian: Izraelben a zsidók közt is vannak "zsidók", akik élősködnek a több zsidón és kihasználják őket. Az ú.n. galiciánerek rendszeresen átejtik a kevésbé élelmes és erőszakos, Nyugat-Európából származó ú.n. jekkéket.

Jellemző vicc:

egy galiciáner és egy jekke kap egy süteményt. Osztozkodni kezdenek, a jekke kettévágja, a galiciáner választ. Természetesen a nagyobbik darabot. A jekke méltatlankodni kezd, hogy "jellemző, hogy a nagyobbikat választod!" Mire a galiciáner: miért Te melyiket választottad volna?
-A kisebbiket-felel a jekke.
-Hát akkor meg mi bajod van? -válaszol a galiciáner.

Alonso Mosley 2011.10.08. 11:52:31

@lanyi: nem szereted az általánosítást, de azért te is általánosítasz egy izmosat, azzal a kijelentéseddel, hogy az általánosítás magyar szokás.

magyarozni, nácizni, antiszemitázni is biztos van olyan jó, mint zsidózni, komcsizni meg cigányozni

Peter T. Sinclare 2011.10.08. 12:14:00

@venszivar: Hát, nem tudom, hogy a gyógyszered gurult-e el, vagy jópofiskodsz, de azért aki szerint az orvosok munkája lébecolás, az életében nem járt még eü intézmény közelében... a banki munka sem leányálom, ahhoz is kell ész. Amúgy mi a probléma ezekkel a szakmákkal? Vagy szerinted csak az dolgozik, aki naponta tizenhat tonna szenet pakol, vagy felhúz két főfalat, vagy felszánt öt hektár földet?

Peter T. Sinclare 2011.10.08. 12:17:22

@Relativitás: már bocs, de nem voltak elnyomva. Szétrajzottak a világban, diaszpórákat hoztak létre, sehol sem akartak integrálódni (mert elveszítették volna az identitásukat, és a vallásuk sem engedte) egészen Moses Mendelsohnig. Ahol meg eldurvult a helyzet, ott tökéletesek voltak bűnbaknak. De pl. Perzsiában/Iránban még az egészen közelmúltban is nyugodtan élhettek, elnyomás nélkül.

Szóval ez nem úgy megy, hogy vannak az örök áldozat zsidók, meg a minden gonoszságra kapható gójok.

alien 2011.10.08. 12:18:24

Ennek mi értelme van?

venszivar 2011.10.08. 12:21:13

@velorex-vezető: :DDDDDD KOMOLYAN ILYENEK !?!
TE "CSAK" viccelsz, de azt komolyan........?!:DDD

Á a zsidrákok nem olyanok.....azok GONDOLNAK másokra IS, mint a cigányok, hogy "MENNYI PÉNZ LEHET a ZSEBÜNKBE". hogy sem a gáz, sem a tűz nem az igazi !!! talán, majd a atom energia (persze a csakis zöldesen "csillogó" bio ......), többe kerül, hát többe kerül....., de én szívesen áldoznék rá !!! csak látnám már az eredményt !:DDD:)))

Relativitás 2011.10.08. 12:23:01

ne írjon senki mert kilépem..

Peter T. Sinclare 2011.10.08. 12:24:19

@Alternatív: Ürítsél farfekvéses süncsaládot te náci! Kollektív bűnösség, hm? Az én szüleim, nagyszüleim, dédszüleim, stb. ártatlanok voltak. Ahogy sok millió másik magyaré is.

Attól, hogy voltak kollaboráns magyarok, a magyarok még nem lesznek se nácik, se felelősök. Attól, hogy a kommunizmus szülőatyja, és a valódi kommunisták többsége zsidó volt, a zsidók még nem lesznek se kommunisták, se felelősök.

Úgyhogy postázom neked a farfekvéses süncsaládot.

alien 2011.10.08. 12:25:45

Jaj te kis csscsi már értem hát biza itt jól lehet zsidózni, szerintem próbáld meg az utcán is és legyél egyedül (tudod nem falkában) hátha valaki megunja és megbeszéli ezt veled ... ;)

Turhoparaszt 2011.10.08. 12:26:23

Megbasznék egy zsidó nőt. Kettőt is. Meg a bloggazdát is.

fidzsi 2011.10.08. 12:27:26

Tiszteletem kedves kommtársak! Remekül szórakozom az elemzéseken, melyek nagyjából két koordináta rendszerből érkeznek. Az egyikre figyelve elönt a büszkeség és optimizmus, másikra koncentrálva dugámba dőlök. Engedjétek meg, hogy néhány mániás idióta gondolattal gazdagítsam/rongyoljam?/ a repertoárt. Először is, őseim csodálatos múltjára a Tóra /ótestamentum/ segítségével rágyönyörködvén,némileg belerúgott bimbódzó felsőbbrendűségembe Goldzier Ignácz esszéje a Tolnai Világtörténetben. Nevezetesen a kiváló /rokon/ szakember népünkről mint korának kellemetlenül jelentéktelen résztvevőjéről ír, egyedül a zsoltárok előállítójaként remekelve. Még az első templom is import szakemberekkel lett kivitelezve. Egy kedves kommtársam egyiptomi szenvedésünket ecsetelvén,csak az ő vidítására megjegyzem, hogy mi oda némi kéredzkedés után kerültünk és a legjobb földeket kaptuk Gosenben. Aztán sowieso gesagt elromlottak a dolgok. Tán az akkori SZDSZ mián, a franc se tudja. Amúgy egy k.. hieroglif sem említ minket, pedig minden pletykát megemlítenek. Ugorva egy pindurit, azért a fair-ség kedvéért megemlíteném -az úttörők iránti tiszteletem mellett- azért kis óhazám a mocsarakon és sivatagon kívül azért rendelkezett megművelt területekkel és kis városkákkal is etc.És akkor még a mintegy kétezer valahányszáz éve pofátlanul ott élő unokatesóinkról nem is beszélek. Úgy, hogy én egy picinyég szerényebbre hangolom a filiszteusok iránti felháboromat. Ami rokonaim összetartását illeti, ez sajnos bír némi hiátussal. Pl. volt,hogy némi szoáréba kerülvén "rokonkáim" intenzív nemsegítése során szemét nácifasisztanyilasgenetikailagkódoltanalacsonyabbrendü embörök segítettek. És ez a kellemetlenség más felsőbbrendű taggal is előfordult. Ami a kiválóságokat/Nobel laureát etc./ illeti, ezekre én méltán lehetek büszke, bár itt is tennék egy kis diszkrepanciát. Attól, hogy akárkim kiváló, okos,ügyes, attól én még nem leszek az, sajna. Másrészt, ha büszke vagyok kiváló héberjeimre, - és nem héberjeimre- jogosan-, ebben a fasiszta országban, akkor már nehogy letagadjam kis rohadékjaimat, pl. a "leninfiúk" , ill. az ÁVÓ kérdezőbiztosai között, etc. A'már nem megyen, hogy szépfiúkkal dicsekszem, még ha csak félig is rokonok, meg csecsemő korukban vízzel lettek meghintve, rosszcsontoknál meg azzal jövök,hogy nem tartották magukat, éppen akkortájt Mózes hitén lévőnek. Végezetül, csak mint kis színest említem, hogy a Pisa felmérések szerint, izraeli testvérkéim lurkói kellemetlenül alant szerepelnek. O.K. lehet, hogy Orbán keze betette ide is a lábát. Az egyszázötvenezer-kétszáztizenöt ha. szőlőből és a nyolcvanhét bányából fussa. Tisztelettel.fidzsi, droid
P.S. Az, hogy izraelita testvérkéim az átlagnál jobban viszonyulnak érzelmileg roma polgártársainkhoz, háát. T. f.d.

Attila64 · www.sagaontour.ca 2011.10.08. 12:45:41

Ha valaki rosszat (mer) írni a zsidókról, az már zsidózás? Mert azt tudjuk, hogy az már antiszemitizmus.

venszivar 2011.10.08. 12:46:46

@Peter T. Sinclare: Jól gondolod, még megszületésemkor, se voltam kórházba! nem részletezem, te nem érdemled meg.....
Egy cipész munkáján, először látod, majd 1-2-3 évig érzed, hogy jól végezte a munkáját.
orvosok !??? AHOGY SIKERÜL ! HA VAN PÉNZ ! AKKOR JOBBAN "IGYEKSZIK".....EZ a MAX. ! AZTÁN, MAJD LESZ VALAHOGY.....
A cipész, ha meg szakad s adót csal, akkor is jó ha 70-80-90-100 000 Ft keres, TUDOM MIÉRT NEM MENT EL orvosnak.....!
Az orvos KERES! s TALÁL! akár 100-200-300-400-500 ezer....Ft-ot. ők megérdemlik! A cipésznek, már alig van munkája, az orvosoknál több s több.
Különben "viccelnék", ha vicces kedvembe lennék! Valamint nem érne nyakunkig a "szar".....
EZÉRT INKÁBB ÜVÖLTÖK ! ha nem tetszik, írd meg!
Ekkora demokráciába, egymás pofájába fröcsöghetünk, azt "még megengedik" , az a KONC minékünk! Aztán nehogy azt hidd,hogy pék, traktoros, kőműves v. szénpakoló (MERT BÁNYÁSZ MÁR NINCS !!!,TUDOM van még 16 fő.....!,ja a minisztériumba !) vagyok. SEMMIHEZ NEM ÉRTEK! csak BÁMULOK ki a fejemből s sok mindent HALLOK...meg reménykedem, Á már azt SE !

alien 2011.10.08. 12:49:49

@fidzsi: minden szánalmam a tied, hogy ezt képes voltál leírni mert olyan intellektuálisan földhözragadtan szánalmas az egész

velorex-vezető 2011.10.08. 13:45:23

@alien: Az IP cím alapján nem jön házhoz az IN-Kal security? Mert, ha igen, akkor kizárólag csak szépet és jót írok a zsidókról. Még gondolni sem gondolok rosszat, mert a gondolatbűn is megtorlást von maga után.

hallari 2011.10.08. 17:47:54

@Peter T. Sinclare: "Abba a gazdaságba, ami egy magánbanktól (FED) függ, tökig eladósodott, és gazdasági világválságokat generál időről időre?"

Ez csak az utóbbi pár év mérlege, előtte nem így volt. De tudod mit? Ezzel együtt is vállalhatóbb, mint a jelenlegi kapkodó, néha már dilettantizmusba hajló magyar gazdaságpolitika.

"Abba a gazdaságba, aminek a motorja a háború,"
ez nettó marhaság, az iraki háborút is súlyosan megsínylette az ami gazdaság (meg a második vh.-t is, utánanéztem). Az amerikai gazdaság hajtómotorja a liberális kapitalizmus.
"és a nyakló nélküli fogyasztás," ebben már van valami, remélem ezt ők is észreveszik
"ami miatt egyrészt tönkrevágják a természetet,"
ebben is van valami
" másrészt százezreket mészárolnak le világszerte?" ismét nettó hülyeség - bocs; ha az iraki és afganisztáni háborúkra célzol, azoknak az oka a 9/11-ért való visszavágás volt (és szerintem ráfér az arabokra egy póráz, mielőtt elhiszik, hogy terrorizmussal leuralhatják a világot)
"Abba a gazdaságba, ahol emberek meghalhatnak a nyílt utcán, csak mert nem telik biztosításra ezért el sem látják őket?"
Ismét: tudod mit? Ezzel együtt is bevállalnám. Biztosítása annak nincs, aki vagy illegális bevándorló, vagy nem akar áldozni a havi 1.500-2.000 dollárjából erre, mert mondjuk 3-400 dollár is lehet (illetve határ a csillagos ég). Tényleg drágább a megélhetés és néha nehéz döntést kell meghozni, de a felelősen gondolkodó ember meghozza ezt a döntést. A magyar egészségügy nem véletlenül van lehetetlen helyzetben: EZ A MODELL FENNTARTHATATLAN és igazságtalan is. Én, aki mondjuk multinál dolgozom, miért fizessem ki egy áramtolvaj, színesfémtolvaj, uzsorás, lakásmaffiózó stb. biztosítását, hogy a képembe röhögjön és megnyomorítsa az országomat (nemcsak romákra vonatkozik)?!
Mert a jelenlegi rendszer így működik - és ez sokkal igazságtalanabb, mint az amerikai. Aki dolgozik ott és felelősségteljesen néz előre az megköti a biztosítást. Kábé olyan ez, mint a CASCO. Spórolhatsz rajta, de ha beüt a krach, akkor annyi.

Muster Mark 2011.10.08. 19:34:10

@hallari: Amellett meg sürgős esetben ott is mindenkit ellátnak. Nem halsz meg a nyílt utcán... persze, ha nincs biztosításod, utána rád vernek csillió forintos számlát.

Amellett van a csóróknak is egy állami egészségbiztosító, valami medicaid ha jól emlékszem. Ez olcsó, viszont csak minimál dolgok vannak benne. Sokan ezt sem fizetik. Cigányok. Ott is vannak cigányok.

Akkor halsz meg, ha pl. csontrákod van, és 30000 dollár a kezelés. Nos, akkor meghalsz. De akkor amúgy sincs sok esélyed...

És igen: nem szaporítanak cigányt a pénzedből.

Isten áldja Amerikát!

fidzsi 2011.10.08. 20:32:40

@alien: Kedves kommtársam!Bár nem hinném, hogy hiányoztam, de családi pogromok távol tartottak a klaviatúrótól. Érzelmes ledorongolásod kifejezetten jól esett. Csak az "intellektuális földhözragadt" jelzőpárral nem tudok mit kezdeni. Nem azért, mert nem értem - legalább is vélem érteni- mire gondolsz. Maga az intellektuális, mint velem kapcsolatos jelző zavar. Maradjunk inkább a földhözragadtnál. Különben is minden, akár mákszemnyi dicséret is, zavar. Ha ledorongolnak,legalább áltathatom magam, hogy annál egy picit jobb vagyok. A dicséret morzsája esetén pedig nem vagyok biztos benne, hogy rászolgáltam-e, ill. nem tudom, hogy a másik fél mérvadó lehet-e ítéletét illetően. Valamit talán nem mondtam érthetően. Most megpróbálom. Nem logikai sorban-még egy pici dicséretet, akár csak egy kis jelzőnyit sem kockáztatok-csak úgy, ahogy eszembe(?) jut.
Rühellem a filosémitizmust. Nem tudom hogyan és miért lehet szeretni a zsidókat. Talán egy bohó embőr szerethet pl. engem, vagy Köves Slómót vagy akárkit. Egy egy embert lehet kedvelni, de a filoizé annyira hazug,mint az antiszemitizmus. Persze kevesebben "fáztak rá". Nem várom el, hogy üldözés esetén bújtassanak-noha akkor szeretném, nyilvánvalóan- mert én se hinném,hogy mernék valakit rejtegetni. Bőven fair, ha nem jelentenek. Mindenkiben van előítélet, legföllebb ányomja. Bennünk is van dögivel. Csodálatos kiváló, az intelligencia krémjéhez tartozó/ sőt azt megtestesítő/ zsidó polgártársam kiállása a tolerancia mellett, kis honunkban szinte gyönyörködtet. Ez mutatja a mi hallatlan tolerunkat. Oszt óhazámban peniglen a toli csúcsa, hogy a keleti- szefárd- megfér a nyugati-askenáz- testvérrel. Bár hallottam középiskolás áskenáz tiltakozásról a lusta, piszkos szefárd osztálytársakkal szemben. Szóval talán elborzaszt, megbotránkoztat,vagy éppen undorít amit mondandó vagyok. Az a véleményem, hogy persze több dologban "mások", vagyunk, ahogy egy sváb, román, szlovák polgártársunk is más, de egy fikarcnyival sem vagyunk különbek.Minden "jobbságunk" mellet találni egy szép kis "rosszabbságot". És én ráadásul, perverz módon, "rosszebságaink"-ban látom azt az okot, ami miatt sohasem szégyelltem származásomat. Nekem nem Neumann János, Wigner Jenő,Radnóti Miklós a hivatkozási alapom. Nem, kedves társam az e világban. Nekem Szamuely Tibor, Rákosi/Róth?/, Péter Gabika, Farkas Jancsi, körmösi Bauer stb. nyújtják a bizonyítékát magam vállalásának. Óhazám pofátlan viselkedése a napnál világosabb bizonyítéka álmásságunknak. Mi is tudjuk ugyanazt mint más. Nekem ez a beton alap. A zsidó kiválóságban hívő "testvérem" kisebbrendűségi komplekszusát kompenzálja a különlegesség hitével. A "vér" antisémi szintúgy egyfajta komplekszust kompenzál, ti. valahol ő fél ettől az állítólagos fölénytől. Márpedig ez a fölény nincs. Az utolsó "szemét" megjegyzésem előző kommentemben a Pisa-ról pont ezért került oda.Ezért nem vagyok büszke származásomra, és ezért nem szégyellem. Kellemes jóccakát. Megkülönböztetett tisztelettel. fidzsi, droid.

onderon 2011.10.09. 00:25:55

@venszivar: nem vagyok zsidrák, de te ki a faszom vagy és mit ugatsz bele? :D

venszivar 2011.10.09. 07:36:53

@onderon: Vége a sábesznak ? így már lehetett "dolgoznod" ?!
Na én az a fasz vagyok, ki már párszor bele eresztette ondóját a szádba, te pedig lenyelted majd utána adtál 20rongyot !
Nos azért vakkantok bele, zsidó, hogy az ilyen barmok "megismerjenek"........:DDD
kimerítő a válasz? ha nem, akkor fordulj a rabbihoz.
vau, vau. te faszkalap! tényleg, van "kalapja" ?:DDD:):DDD nem érdekel, CSAK VICC VÓÓÓT !

F-1 ! GO Vettel GO !

velorex-vezető 2011.10.09. 10:54:05

@venszivar: Te azért elég beteg egy ember vagy. Aki ilyenen fantáziál és képes le is írni...
Ilyenkor jó érzés fog el?

venszivar 2011.10.09. 12:13:45

@velorex-vezető: mi van !? nincs mit enned? attól vagy ilyen feszült?
mi a rettkes farkad a bajod? te félnótás....
- az összes SCI FI írónak szoktál írni...?!? :) :DDD

-ha nincs mit egyél, igyál, nálunk az ólakba van bőven, minden jó....vega, bióóóóó. gyere nyugodtan!
-beteg nem, de van pár bibim...a seggemen van egy kellés, no azt kiszívhatnád...! mert gondolom te egy "rendes" ""ember"" lennél. :DDD jössz?, mert akkor a csontokat nem adom a kutyáknak...:DDD
kóstolgatsz ?!?

velorex-vezető 2011.10.09. 12:36:00

Sajnállak. remélem nincs gyereked, akivel fajtalankodhatnál. Nagyon komoly gondok vannak nálad. Mostantól befejeztem. Mocskolódhatsz tovább, de csak monológ formájában. Sem én, sem más értelmes ember nem fog válaszolni többet.

venszivar 2011.10.09. 13:00:07

@velorex-vezető: Olyan nincs! de a te lányaidat szívesen...., ha JÓL megfizeted! legyűrném a undoromat! mert van az a pénz! de ezt egy zsidráknak "magyarázni", mintha tengerbe borsót v. borsot v. babot ......
te neked ki, kik mondták, hogy értelmes "ember" lennél?!?
a rabbi? ja ! az után, mikor nyomtál neki adományt!
mulatságos egy nyomorék vagy, de, hogy vezető!???
max. egy csótányt....., ha meg tudnád fogni....,de nehogy megedd! vagy eladd! ti mind kettőre képesek vagytok!
EZT magadnak köszönheted, mit baszakodsz! te barom. :):DDD jó étvágyat.:)

onderon 2011.10.11. 14:48:17

@venszivar: ja hogy te ilyen kis perverz buzi vagy? akkor rossz helyen kapirgálsz kiskakas, mert se buzeráns, se zsidó nem vagyok. steiner kristóf a te embered! tényleg, azt megfigyelted már, hogy a mélyen keresztény/jobbos/nyomoronc idióták, mint te, szeretnek zsidókat baszni? miért lehet ez? többnyire látens buzi a fajtád és valamiért annyira utáljátok a zsidókat, hogy a végén már csak rájuk áll fel! érdekes, nem?

vasgyuszi 2011.10.11. 16:26:57

@Sohse volt ilyen jau: az állampolgársággal semmi gond, családfa nélkül is megkaptam, mert már annyi ideje vagyok itt hivatalosan, hogy járt. Viszont pont annyira jól keresek, hogy az egy fore vetített jövedelem alapján a háromfos családunk semmiféle támogatásra sem jogosult. Egyedül a "Kindergeld" nevu cuccot kapjuk, mert az nem jövedelemfüggo. VISZONT annyira jól nem keresek, hogy szép summákat tudjak havonta félretenni. Ez a problémám (tudom, egyéni szoc. ;) Megnézvén, hogy milyen egyéb juttatásokat kapnak a papíron szegények, hát legörbült a szám széle. Lakhatási támogatás, rezsitámogatás, közlekedési támogatás, múzeumokba, uszodákba, egy halom más családi szórakozóhelyre akkora kedvezményekkel mehetnek ben, hogy ha ugyanazt az életet éljük, akkor ok is ugyanazt engedhetik meg maguknak, MERT amennyivel jobban keresek, annyival többet fizetek minden szolgáltatásért. Na egy b_ssza a csorömet. De majd elterelem a figyelmemet és megtalálom a módját, hogy jobban fizeto állást találjak.

venszivar 2011.10.11. 18:09:50

@onderon: mi van te félkegyelmű ! beszéltél a rabival s az ajánlotta, hogy mi jó a zsidóknak?
ti tudjátok.....én semmit nem figyeltem meg.
vak vagyok s néma. kérded, hogy érdekes-e? nem ez egy rakás fos, zagyvaság. jó tudom haragszol, hogy világgá "kürtöltem", hogy többször is beleeresztettem a szádba s te minden alkalommal adtál érte 20 rongyot. igazad van ciki, de ha még azt is elmondtam volna, hogy beleszartam a szádba is.......te akartad, könyörögtél, most már mindegy. nem árulom el senkinek.......nyugi, ne zsidózz annyira, mi v. te rasztafánista !?! :))):DDD félnótás ! :P :DDD

onderon 2011.10.11. 20:30:41

@venszivar: kár, hogy sosem tudom meg mi tett ilyen elmebeteg fasszá, pedig esküszöm érdekelne :D további jó fetrengést a saját ótvaros életedben!

CSACSI · http://rajottem.blog.hu 2011.10.11. 22:38:54

@fidzsi: Jézus fasza, öreg, szívj el egy dzsoját, rosszat tesz az idegeidnek a sok idegeskedés.

venszivar 2011.10.12. 01:39:02

@onderon: beszéljük meg........!

alien 2011.10.19. 00:04:02

@fidzsi:
hát örülök hogy mindezt megint ideírtad minden perc megérte elolvasni

Archenemy 2011.10.19. 18:53:12

@alien: hát örülök hogy mindezt megint ideírtad minden perc megérte elolvasni

alien 2011.10.19. 23:42:22

@Archenemy: ennek is örülök de ne okvetetlenkedj amikor a felnőttek beszélnek, úgyhogy leülhetsz elégtelen

alien 2011.10.19. 23:45:23

@velorex-vezető: most hogy mondod, add csak meg azt a címet ;) egyébként ezt nemtom mire mondod de ha van gondolatbűntudatod akkor csak sínylődj a gondolatbüntetéstől

CSACSI · http://rajottem.blog.hu 2011.10.20. 17:27:16

@alien: Nem tudom megvitattuk-e már, de ha igen, akkor sem lehet elégszer leírni: mindenkit Dunába kell lőni, aki azt bírja mondani, hogy "leülhetsz, elégtelen".

alien 2011.10.21. 00:08:44

@CSACSI: majd téged lőlek a dunába csak keménykedj leülhetsz elégtelen

alien 2011.10.21. 00:09:36

@alien: kezd a talpam is ökölbe szorulni tőled csak folytasd

CSACSI · http://rajottem.blog.hu 2011.11.11. 13:03:22

@alien: pont olyan embernek tűnsz, akinek a lábfeje helyén is csökevényes kezek szolgálnak valamilyen ismeretlen funckiót.

alien 2011.11.11. 15:08:25

@CSACSI: na nem ezt mondtam éppen 4 ököl és te ;)
süti beállítások módosítása